آخرین خبرهااستان هااسلایدر

بهره برداری از بیمارستان های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری

استاندار گیلان در بازدید از روند پیشرفت پروژه بیمارستان‌های لاهیجان و لنگرود از بهره برداری بیمارستان های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری خبر داد.

تدبیرشرق/صبح امروز دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان به همراه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها ، تأسیسات عمومی و دولتی با حضور در شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود از بیمارستان‌ در دست ساخت این شهرستان ها بازدید کردند.

دکتر مصطفی سالاری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران از بهره‌برداری بیمارستان‌های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری خبر داد و افزود: در نشست با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ،موانع اجرای این پروژه‌ها بررسی و تصمیمات لازم در جهت رفع آن اتخاذ گردید.

وی ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با پیگیری‌های لازم از سوی مرکز و تأمین اعتبار لازم برای احداث این بیمارستان ها ،زودتر از موعد آن را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار گیلان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح کنارگذر لنگرود تا ۲ ماه آینده خبر داد و تأمین مصالح را از جمله مشکلات اصلی در روند اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: تصمیمات لازم در جهت تأمین مصالح این پروژه اتخاذ و به یاری خداوند تا ۲ ماه آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه کنارگذر لنگرود نیز خواهیم بود.

گفتنی است بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهید مرتضی حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد در دست احداث می‌باشد.

همچنین بیمارستان ۲۱۲ تختخوابی لاهیجان نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در ۴ طبقه در حال ساخت می‌باشد که تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا