آخرین خبرهااستان ها

سلامت، تجربه، تخصص و پویایی در عملکرد دکتر نصرتی آشکار است/ شهرداری به صورتی تحویل داده شد که بالغ بر ۸۰۰ میلیارد بدهکاری داشت!

احمد رمضانپور نرگسی عملکرد دکتر نصرتی

باهمه ناملایمتی هایی که از زمان حضور بنده در شورای شهر به وجود آمد اما به جهت حفظ وحدت و همینطور احترام به رای و انتخاب مردم هرگز لب به شکوه و گلایه باز نکردم و همیشه در جهت حقوق مردم عزیز رشت قدم برداشتم.

احمد رمضانپور نرگسی اظهار کرد: هر یازده نفر اعضای شورا اقای نصرتی را به عنوان شهردار رشت انتخاب کردیم اما این دلیل نمیشود که انتقادی وجود نداشته باشد و هر گونه اظهار نظری هم دلیل بر انشقاق بین اعضای شورا نیست، چرا که شورا محل بحث و اظهار نظر و عقیده است و همه اینها در نهایت حمایت از اقای نصرتی خواهد بود که در جهت خدمت رسانی به شهروندان شریف رشت قدم بر میدارند.

منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورا تصریح کرد: این شورا، شورایی نیست که تحت تاثیر یکسری افراد باج گیر باشد که دنبال منافع خود و ایجاد افتراق در شهر و استان هستند، و حتی خیلی از اینها نیز اهل استان نیستند فقط به دنبال ایجاد حاشیه میگردند.

رمضانپور گفت: در این شورا جز اتحاد و همدلی برای پیشرفت و رونق شهر رشت چیز دیگری یافت نمی شود، در انتخاب شهردار برای شهر رشت جز شایسته سالاری و انتخاب بهترین گزینه کار دیگری صورت نگرفت چرا که ابتدائا فرد مورد نظر ما آقای زالفی بود که بنا به مصلحت از جز گزینه های نهایی کنار گذاشته شدند. آقای کاظمی و آقای اسلامی هم از دوستان بسیار نزدیک بنده بودند، ولی مردم به ما رای ندادند که سلیقه و علایق شخصی خود را در تصمیم گیری ها دخالت دهیم، بلکه برطبق تجربه و سابقه و عملکرد آقای نصرتی به عنوان شهردار برای این شهر برگزیده شدند.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: علت انتخاب دکتر نصرتی به عنوان شهردار رشت هم پس از تحقیقات زیاد این بود که ایشان ۲۷ سال سابقه حضور در شهرداری قزوین و ۸ سال و نیم هم شهرداری این شهر را برعهده داشتند که همین بیانگر این موضوع بود که به تمام زوایای کار در شهرداری واقفند، به علاوه اینکه دارای کلی عنوان و مدرک جهانی در این رابطه بودند که کفه سوابق ایشان را سنگین تر میکرد و همه اینها باعث شد که امیدوار باشیم تحولات محسوسی در رشت اتفاق بیافتد‌ که در نهایت با رای هر ۱۱ عضو شورا ایشان به عنوان شهردار شهر رشت معرفی و انتخاب شدند و تا امروز نیز، سلامت، تجربه، تخصص و پویایی در عملکرد دکتر نصرتی آشکار است و بسیار هم از این موضوع خوشحال و خرسندیم.

رمضانپور افزود: انتقاد کردن از برخی عملکردها هم چیز کاملا طبیعی و معقولی است چرا که در طبق آیه شریفه قرآن که خداوند میفرماید “خلق الانسان ضعیفا” بنابراین هر انسانی نقطه ضعف در خود دارد اما تاکید میکنم قطعا دکتر نصرتی در کار خود سلامت کامل دارند و این یکی از نکات درخشان مدیریت ایشان است.

شهردار اسبق مردم رشت خاطرنشان کرد: دکتر نصرتی ، شهرداری را به صورتی تحویل گرفت که تفریق بودجه سال های ۹۱ تا ۹۵ نیامده بود. شهرداری به صورتی تحویل داده شد که بالغ بر ۸۰۰ میلیارد بدهکاری داشت، در شرایطی شهرداری تحویل شورای پنجم گردید که تزلزل بین کارکنان و کارگران شهرداری وجود داشت ؛ اما تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی اعضای محترم شورا و شهردار عزیز به بهترین شکل مدیریت شد که علاوه بر جبران مسائل و مشکلات پیش آماده گذشته، رونق و پیشرفت آینده هم در دستور کار قرار گرفته است و در این بین وظیفه رسانه ها هم اینست که در جهت بهبود شرایط و اوضاع و احوال، بدون هرگونه غرض ورزی و کینه توزی به حل مشکلات کمک کنند.

/تابناک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا