آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

با پیگیری فرماندار لاهیجان و حمایت مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان؛ ظرفیت برق شهرستان لاهیجان ۳۳ درصد افزایش یافت

فرماندار لاهیجان

اختصاصی تدبیرشرق//

به گزارش تدبیرشرق، مهندس جانبازی در مصاحبه ای با این پایگاه خبری از افزایش ظرفیت برق شهرستان لاهیجان خبر داد. وی افزود: با توجه به توسعه شهری روز افزون این شهرستان و گرمای بی سابقه هوا در سال های اخیر که منجر به افزایش بسیار زیاد مصرف برق شده؛ طی چند ماه گذشته پیگیری های زیادی انجام شد  و طی جلسه با مهندس بلبل آبادی قول رفع هرچه بیشتر مشکلات برق شهرستان لاهیجان مورد توجه شرکت برق استان قرار گرفت . با تلاش و پیگیری های صورت گرفته و رسالت شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای حفظ پایداری شبکه برق در بخش های انتقال و فوق توزیع استان، این شرکت با توجه به مطالعات بررسی شده و با استفاده از امکانات و منابع مالی داخلی نسبت به اجرای پروژه بهبود اقدام نمود.

فرماندار لاهیجان گفت: با توجه به این موضوع که تا کنون تعداد ۲دستگاه پست ۶۳/۲۰کیلوولت و با ظرفیت ۱۲۰ مگاولت آمپر در بخش فوق توزیع در حال بهره برداری و سرویس دهی به شهرستان لاهیجان بوده که با عنایت به دلایل فوق الذکر و لزوم افزایش پایداری شبکه فوق توزیع و جلوگیری از قطع برق مشترکین محترم شهرستان لاهیجان، این شرکت نسبت به افزایش ظرفیت برق شهرستان فوق الذکر از طریق اجرای پروژه جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر با دوستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر با استفاده از امکانات موجود (به ارزش ۵۵ میلیارد ریال) در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لاهیجان ۱ اقدام نموده که موجب افزایش ۲۰ مگاولت آمپری (۳۳درصدی) ظرفیت توان الکتریکی در پست فوق الذکر و ۱۶.۵ درصد در بخش فوق توزیع شهرستان لاهیجان گردیده است.

فرماندار این شهرستان از مردم خواست با توجه به فصل تابستان و گرمای سال های اخیر از مصرف بیش از حد برق خودداری کنند تا موجبات خدمات هرچه بیشتر دولت و شرکت برق منطقه ای به هموطنان عزیز باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا