آخرین خبرها

ویدئوی نتانیاهو تبلیغی نیست؛ تخریبی هست

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسام الدین آشنا»، مشاور رییس جمهور، در پیامی در مورد راه اندازی وب سایت ایرانی توسط نخست وزیر اسرائیل در مورد حل بحران آب در ایران درج کرد:

این پیام نتانیاهو ظاهراً کمکی نوع دوستانه به مردم ایران برای حل بحران آب هست اما عملا، با یک ترفند روانی کوشش دارد تا از طریق مدیریت برداشت، قسمتی از راه حل های این بحران را به روی ایران ببندد.

‌1. اگر دولت از این پیشنهادات استفاده کند، متهم خواهد گردید که نهایتاً برای حل بحران آب دست به دامن تکنولوژی صهیونیستی شده هست

‌2. اسرائیل می داند که تنها دولت ایران ابزارها و هزینه کافی برای انجام راه حل های ایده ای وی را خواهد داشت نه مردم عادی. همین خبر ها برای تولید و بازتولید ناخشنودی بکار گرفته می‌شوند

‌3. اگر دولت از این پیشنهادات استفاده کند، متهم خواهد گردید که نهایتاً برای حل بحران آب دست به دامن تکنولوژی صهیونیستی شده است‌2.

‌4.این وب سایت طبیعتاً منحصرا برای عرضه راهکار راه اندازی نمی توان و خبرهای مربوط به بی آبی را را روستا به روستا و یا از طریق ارتباطات مردمی منعکس خواهد کرد؛ خبرهایی که بطور طبیعی از طریق رسانه های داخلی انعکاس داده نمی توان.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا