آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

توجه به منابع انسانی شهرستان آستارا با تدبیر استاندارگیلان و فرماندار آستارا؛ چرا باید از انتصاب فرزندان آستارا حمایت کرد؟

منابع انسانی شهرستان آستارا

اختصاصی تدبیرشرق// چرا باید از انتصاب فرزندان آستارا حمایت کرد؟

اوایل این هفته شاهد اتفاقات خوبی در لابلای اخبار برای شهرستان مرزی آستارا بودیم که پس از بیش از پانزده سال از تهی شدن فرمانداری آستارا از نیروهای بومی در حد معاون فرماندار، به یکباره با پیشنهاد دکتر رنجکش فرماندار آستارا طی حکمی از سوی دکتر سالاری استاندار گیلان ، هر دو معاونت این فرمانداری از میان فرزندان آستارا منصوب شدند.

خوشبختانه نگاه ها و توجهات به شهرستان مرزی بندر آستارا که الحق مزیت های قابل توجه بیشتری نسبت به سایر شهرستان ها دارد در یکسال اخیر دچار تحول شده که هفت سفر دکتر سالاری به آستارا در طول دوره اخیر و حضور و بازدیدهای پی در پی از پروژه و برنامه های توسعه ای که بیشترین حجم از سفرهای شهرستانی استاندار را به خود اختصاص داده است، خود گواه پیگیری های مدیران ارشد شهرستانی و نگاه ویژه دولت و استاندارگیلان به این منطقه استثنایی است.

تغییرات دستگاه های اجرایی در آستارا از جهات مختلف حائز اهمیت است و انتصابات این دو معاون بومی فرمانداری آستارا برای اولین بار در راستای تقویت منابع انسانی و بهره مندی از نیروهای بومی در مدیریت اجرایی شهرستان آستارا انجام شده است و از زمان انتصاب یونس رنجکش بعنوان فرماندار آستارا کلیه مسئولان منصوب شده در یک سال اخیر در دستگاه های اجرایی از جمع بانوان، جوانان و بومی آستارا می باشند.

نگاه دکتر سالاری به بهره مندی از ظرفیت جوانان، آستارا را نیز شامل حال خود کرد و یکی از معاونین فرمانداری این شهرستان به کامبیز لقمانی مقدم رسید که از نیروهای بومی جوان و متخصص میباشد که دانش آموخته هوش مصنوعی است و قطعا خواهد توانست نقش موثری در حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی داشته باشد.

در حوزه سیاسی و اجتماعی نیز که سامان ساسانیان از دیرباز در زمره نیروهای باسابقه شهرستان در حوزه سیاسی به شمار میرفته که قطعا حضور این نیرو بومی آشنا به مسائل سیاسی شهرستان، خواهد توانست نقش بسزایی در انسجام گروه ها و نشاط سیاسی در آستارا داشته باشد. و این ها ناشی از نگاه هوشمندانه، انتخاب بدون واسطه و توجه ظرفیت های محلی و نگاه به جانشین پروری است در دستگاه های اجرایی است که از سوی مدیریت عالی شهرستان و استان پیگیری می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا