آخرین خبرها

زیدان: به نیمکت فرانسه چشم ندارم/از مرخصی خود لذت می برم

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از  تی اف یک، زین الدین زیدان در دو سال و نیم هدایت تیم رئال مادرید را عهده دار شد و توانست فراتر از انتظار ظاهر گردد.

زیدان توانست با کهکشانی‌ها ۹ جام کسب کرد. سه قهرمانی متوالی در چمپیونزلیگ زیدان را به یک رکورد فراموش نشدنی و شاید تکرار نشدنی با رئال مادرید رساند.

سرمربی پیشین رئال مادرید یکی از گزینه‌های کلیدی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هست. اما خود زیدان تاکید کرد که فعلا چنین هدفی در سر ندارد. او گفت‌:  به علت چشم داشتن به نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال  فرانسه رئال مادرید را ترک نکردم. مهم‌ترین  چیز در شرایط کنونی پشتیبانی از تیم دشان هست. بسیار دوست دارم که فرانسه دیگربار جام را بالای سر برد. من به حضور خود در رئال مادرید پایان دادم. یک فاز دیگر از زندگی من به پایان رسید و فعلا از مرخصی خود لذت می‌برم و به پشتیبانی کامل از تیم‌ ‌ملی کشورم می پردازم.

زیدان در مورد قهرمانی با تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۹۸ ، گفت‌:  هیچگاه آن لحظه های را فراموش نمی‌کنم. وقتی به آن روزها فکر می‌کنم  برقی چشمانم را در بر می‌گیرد. روزهای خاصی بود. البته من چهره متفاوتی نسبت به الان داشتم و آن زمان مو داشتم. لحظه های شیرین و فراموش نشدنی بود.

زیزو در خاتمه اظهارات خود، گفت‌:  رویا پردازی من متوقف نمی‌شود. من ۹ جام با رئال مادرید کسب کردم و تجربه بسیاری با این تیم به دست آوردم. نمی‌دانم چه زمانی قرار هست که دو مرتبه به فوتبال برگردم. در حال‌ حاضر زمان استراحت و لذت بردن هست.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا