آخرین خبرها

ترامپ دو مرتبه هم بر “حق مسلم” خود برای عفو خودش تاکید کرد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، ریاست جمهور آمریکا که چند روز قبل هم عفو کردن خودش را “حق مسلم” به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، ریاست جمهور آمریکا که چند روز قبل هم عفو کردن خودش را “حق مسلم” خود دانسته بود، دوباره در اظهار نظر تازه ای در روز جمعه اظهار کرد: من فراتر از قانون نیستم. من هرگز نمی خواهم که هیچ کسی فراتر از قانون باشد.

با این وجود ترامپ در ادامه اظهار کرد: البته من مطمئنا این حق مسلم را که خودم را عفو کنم دارم. اما هرگز ملزم به انجام این کار نخواهم گردید چرا که من هیچ کار خطایی انجام نداده ام و همه نیز این مسئله را می دانند.

ترامپ با اشاره به اتهاماتی که در جریان تحقیقات ذی ربط به رابطه کمپین انتخاباتی اش در سال ۲۰۱۶ با روسیه از بابت امکان تبانی این کمپین با روسیه طرح شده، اظهار کرد: “ترامپ با اشاره به اتهاماتی که در جریان تحقیقات ذی ربط به رابطه کمپین انتخاباتی اش در سال ۲۰۱۶ با روسیه از بابت امکان تبانی این کمپین با روسیه طرح شده، اظهار کرد: “هیچ تبانی در کار نبوده هست.” علاوه بر این ترامپ در مورد اتهام دیگری که بر علیه خودش از بابت “ممانعت از اجرای عدالت” به خاطر برخورد با این تحقیقات طرح شده نیز اظهار کرد: “” علاوه بر این ترامپ در مورد اتهام دیگری که بر علیه خودش از بابت “ممانعت از اجرای عدالت” به خاطر برخورد با این تحقیقات طرح شده نیز اظهار کرد: “هیچ مانع تراشی در کار نبوده هست. این همان شکار جادوگر هست.”

“این سخنان در حالی طرح شده که کاخ سفید و تیم رابرت مولر، بازرس مخصوص رسیدگی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای فاز پایانی قضایی احتمالی بر سر اظهار کرد وگوی ترامپ با بازرسان و احتمال متهم شدن او به دنبال این تحقیقات آماده می گردند.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا