آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا ناکام ماند

تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، ملی پوشان کانادا ست اول، دوم و چهارم این مسابقه را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ تیم ایران را مغلوب کرد و والیبالیست های کشورمان فقط در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ تیم سوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ را مغلوب کردند.

** ست اول (ایران ۲۳ – کانادا ۲۵)
کارکرد خوب بازیکنان کانادا در دریافت و توپ گیری، موجب گردید برنامه های هجومی این تیم به خوبی اجرا گردد. دفاع روی تور ایران هم در این ست کم فروغ بود و نتوانست مقابل حمله های رقیب سدی ایجاد کند. وقتی فاصله دو تیم به پنج امتیاز رسید، فرهاد قائمی به جای میرزاجانپور و محمدرضا حضرت پور به جای مرندی وارد زمین گردیدند که همین مبحث شرایط دریافت و توپ گیری تیم ایران را خوب تر کرد. گرچه بازیکنان ایران در اواخر ست اول کارکرد خوبی داشتند اما سر انجام کانادایی ها به برتری رسیدند.

** ست دوم (ایران ۲۲ – کانادا ۲۵)
از شروع ست دوم، ایران از هر دو لیبروی خود استفاده نمود. بازیکنان کانادا در توپ گیری درخشان و در زدن اسپک کم اشتباه بودند و با کارکرد بسیار خوب در توپ های برگشتی، برتری خود را در این ست به تیم ایران تحمیل کردند.

** ست سوم (ایران ۲۵ – کانادا ۲۱)
تعداد اشتباه های بازیکنان ایران در این ست به ویژه در زدن اسپک بسیار بالا بود. در حالی که کانادا ۹ بر ۲ پیش افتاده بود، بازیکنان ایران با کارکرد خوب در زدن سرویس، توپ گیری و دفاع روی تور، در امتیاز ۱۴ به رقیب خود رسیدند و اولین وقت استراحت فنی این ست هم در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به نفع ایران اعلام گردید. سر انجام هم ایران نه فقط فاصله هفت امتیازی را جبران کرد، لکن با چهار امتیاز اختلاف رقیب خود را مغلوب کرد.

** ست چهارم (ایران ۲۱ – کانادا ۲۵)
فائزی، قائمی و شریفی با کارکرد خوبی که در ست سوم داشتند، در این ست از ابتدا در ترکیب تیم ملی ایران جای گرفتند. بازیکنان ایران با روحیه خوبی ست چهارم را شروع نمودند و از رقیب نیز جلو افتادند اما در ادامه بازی کانادایی ها با زدن سرویس های خیلی خوب، برنامه های تاکتیکی تیم ایران را بر هم ریختند و توانستند به سومین برتری خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال دست پیدا نمایند.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال باید در روسیه به مصاف حریفان خود برود. برنامه ایران در هفته بعدی این رقابت ها به توصیف زیر هست:

جمعه ۱۸ خرداد – ساعت ۱۶، چین – ایران
شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۶، ایران – برزیل
یکشنبه ۲۰ خرداد – ساعت ۱۸:۳۰، روسیه – ایران

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا