آخرین خبرها

وظیفه ها اساتید رساندن دانشگاه ها به تراز انقلاب اسلامی هست

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا،  حجت الاسلام والمسلمین دکتر «غلامرضا غیاثی» در نشست هم اندیشی امر به سرشناس و نهی از منکر که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام برگزار گردید، گفت: ما در دانشگاه ها چندین رسالت داریم که بعضی از این رسالت ها، رسالت روز و بعضی های دیگر وظیفه ها ذاتی هست.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های ما این هست که پس از انقلاب، دانشگاه ها را به تراز انقلاب اسلامی برسانیم، اضافه کرد: علم و کاربردی کردن آن ماهیت دانشگاه هست که این با اهمیت به خوبی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تعبیه شده هست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام با بیان اینکه هر چه جامعه جلوتر می رود، این رسالت پیچیده تر و حساس تر می گردد، اضافه کرد: جامعه و دانشجوی جوان از ما تاثیر می پذیرد.

غیاثی با تاکید بر اینکه ماهیت دوم دانشگاه، علم و دانش هست، عنوان نمود: اگر علم از زندگی برداشته گردد این روند حرکت متوقف خواهد گردید که امید داریم بتوانیم در این راستا خوب تر و به روزتر حرکت کنیم.

..

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام دنبال کرد: یکی از رسالت های اساتید ما در دانشگاه ها این هست که جوانان را با مهارت اجتماعی شدن، حرفه آموزی و اشتغال آشنا کنند و جوان ما هم با بداند که اشتغال تنها در پشت میزنشینی نیست.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا