تدبیر ورزشی

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، درادامه دیدار های هفته دوم لیگ ملت های والیال ۲۰۱۸ و از گروه G و از ساعت ۱:۴۰ بامداد یکشنبه تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا رفت که در انتهاء با وجود ارائه عملکردی پذیرفتنی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا با دو برتری و سه شکست و کسب پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول رتبه بندی بایستد.

ست های دیدار والیبال ایران با ایتالیا با امتیازات ۲۳-۲۵، ۱۸-۲۵ و ۲۰-۲۵ به نفع شاگردان بلنجینی انتهاء یافت.

ار همان اوائل ست نخست بازی زیبا و همراه با رالی های دیدنی دنبال گردید اما ایتالیایی ها با استفاده از سرویس های نیرومند خط هجوم ایران را دچار مشکل کردند تا دو تیم در امتیاز ۸ بر ۵ به نفع ایتالیا وارد اولین زمان استراحت فنی گردیدند. پس از ان که بازیکنان ایران به خودشان آمدند و دریافت های بهتری انجام دادند توانستند سه امتیاز پیاپی کسب نمایند و بازی ۱۰ بر ۸ گردید. اما امتیاز گیری ایتالیایی ها از سرویس ادامه داشت و حساب کار ۱۳ بر ۸ گردید تا قائمی جایگزین میرزاجانپور گردد. در لحظه های انتهایی و در امتیاز ۲۴ بر ۲۱ کولاکویچ درخواست زمان استراحت کرد و بعد از این وقفه و با کسب دو امتیاز بازی ۲۴ بر ۲۳ گردید تا بلنجینی ملزم به درخواست زمان استراحت گردد ولی با سرویسی که موسوی به تور زد ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع ایتالیا انتهاء یافت.

بازیکنان ایران ست دوم را بسیار بد شروع نمودند و در شروع ست سرویس های نیرومند سرمه ای پوشان ایتالیا کار را برای دریافت کنندگان ایران مشکل کرد و در همان ابتدا ایتالیا ۵ بر ۱ جلو افتاد تا کولاکویچ اولین زمان استراحت را درخواست نماید. پس از ان بازیکنان ایران با شناسایی مهاجمان رقیب سه امتیاز پیاپی کسب کردند تا حساب کار ۷ بر ۶ گردد تا اختلاف به دست کم کاهش باید اما ایتالیایی ها که خطر را در یک قدمی می نگاه کردند چهار امتیاز پی در پی کسب کردند و بازی ۱۱ بر ۶ گردید تا سرمربی تیم ملی والیبال ایران دومین زمان استراحت را نیز درخواست نماید. این اختلاف فاحش تا اواسط ست دوم ادامه داشت و در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ دو تیم وارد دومین زمان استراحت فنی گردیدند.

علی رغم نمایش پایاپای دو تیم به یک باره ایتالیایی ها سه امتیاز کسب کردند و حساب کار ۱۲ بر ۹ به نفع شاگردان بلنجینی گردید. در امتیاز ۱۶ ب ۱۳ به نفع ایتالیا عبادی پور یم امتیاز مستقیم سرویس از ساعدهای راندازو گرفت تا اختلاف به دو امتیاز کاهش یابد.

در آخرین دیدار روز دوم و از گروه G  تیم ملی والیبال آرژانتین از ساعت ۴:۴۰ میزبان تیم ملی کانادا هست. هم چنین هفت دیدار دیدار دیگر نیز در روز دوم انجام گردید که نتیجه های کامل آن به ترتیب زیر هست:

برزیل ۳ – ژاپن صفر(۲۶-۲۴، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۰)

لهستان ۳ – چین صفر(۲۵-۱۹، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۱)

روسیه ۲ – صربستان ۳(۲۵-۲۰، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۱۲-۱۵)

کره جنوبی صفر – آمریکا ۳(۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۱۱-۲۵)

آلمان صفر – فرانسه ۳(۲۱-۲۵، ۱۸-۲۵ و ۲۳-۲۵)

بلغارستان صفر – استرالیا ۳(۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۴-۲۶)

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا