استان هااسلایدرسیاسی

حامد عبدالهی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت: تا زمانی که مشکل مدیریت نیروی انسانی حل نشود مشکل چاله های شهر حل نخواهد شد

حامد عبدالهی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت

احیای شهر رشت با بکارگیری نخبگان متخصص و نیروهای باتجربه شهرداری محقق خواهد شد تا زمانی که مشکل مدیریت نیروی انسانی حل نشود مشکل چاله های شهر حل نخواهد شد.

به گزارش تدبیرشرق، حامد عبدالهی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت گفت:راه برون رفت از بن بست مدیریتی فعلی در شهرداری اصلاح مدیریت منابع انسانی و استفاده از نخبگان متخصص و باتجربه های شهرداری است که متاسفانه در سالهای اخیر توجهی به آن نشده است.

تا زمانی که ساختار مدیریت منابع انسانی را اصلاح نکنیم معضلات دیگر شهر از جمله مشکل چاله های شهر رشت حل نخواهد شد.

حامد عبدالهی در خصوص بکارگیری نیروی انسانی متخصص در پستهای حساس و اجرایی شهرداری اظهار داشت:مدیریت شهری نباید سیاسی باشد این همان چیزیست که شهروندان و شهر از آن آسیب میبینند،من مخالف رنگ و بوی سیاسی در مدیریت شهری و عزل و نصب ها هستم و اعتقاد دارم با گماردن افراد متخصص جوان و همچنین مدیران اجرایی باتجربه که متاسفانه بنا به دلایلی کنار گذاشته شده اند میتوان بخش عمده معضلات شهری را حل نمود و از بن بست فعلی رهایی یافت.

عبدالهی خاطر نشان کرد: مدیران شهرداری باید از حاشیه امنیت حداقلی برخوردار باشند اینکه به یک مدیر متخصص مسئولیتی بدهیم و در یک سال چندین بار برایش ابلاغ بزنیم مطمئنا آن مدیر کارایی خود را از دست خواهد داد و انگیزه ای برای کار کردن ندارد .

متاسفانه در سالهای اخیر شاهد آن بودیم که مدیر عزل شده حتی یک میز و صندلی به او اختصاص داده نمیشود در صورتیکه میتواند در جای دیگر مفید واقع شود ،این نشان میدهد که سیستم مدیریت فعلی شهرداری هیچ برنامه ای برای حفظ نیروی انسانی باتجربه و کارآمد خود که مهمترین سرمایه مدیریتی است ندارد.

/خبرراست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا