استان هافوری

محمدحسن علیپور: به شهردار اخطار می دهم که تعهدات قبلی به رسانه ها را پرداخت کند/ هیچ اراده ای برای مشخص شدن نحوه پرداخت دیده نمی شود

محمدحسن علیپور
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهررشت با انتقاد از بلاتکلیفی مساله تعیین نحوه پرداخت به رسانه ها، اظهار داشت: شهرداری مکلف به پرداخت تعهدات قبلی خود به رسانه ها است.
محمدحسن علیپور طی گفتگویی با اشاره به مکاتبه اعضای شورا در خصوص توقف پرداخت شهرداری به رسانه ها تا زمان تعیین تکلیف نحوه پرداخت، تصریح کرد: امضای این نامه به این معنا نیست که پرداختی ها متوقف شود. هیچ اراده ای برای مشخص شدن نحوه پرداخت دیده نمی شود و تعهدات قبلی شهرداری نیز پرداخت نشده است.
وی با بیان اینکه جایگاه اصحاب رسانه بالاتر از آن است که برای مطالبات به حق خود به شورا مراجعه نمایند خاطر نشان کرد: به شهردار اخطار می دهم که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت تعهدات قبلی به رسانه ها اقدام نماید.
محمدحسن علیپور افزود: رسانه ها با حضورشان مانع بسیاری از تخلفات می شوند و شهرداری و مدیریت شهری برای اعتمادسازی محلی، انعکاس مطالبات مردمی، اطلاع رسانی اقدامات انجام شده، نظارت بهتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی و به خصوص برندسازی به حضور رسانه ها نیازمند است.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تاکید بر پرداخت تعهدات قبلی شهرداری به رسانه ها، بیان داشت: از همکاران شورایی خود می خواهم در خصوص نحوه پرداخت به رسانه ها سریعا اقدام نمایند و این موضوع سریعا در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گیرد و یا با نظارت دقیق تر و چارچوب مشخص تداوم یابد.
محمدحسن علیپور با اشاره به اینکه امروز باید در عمل نشان دهیم که حامی رسانه ها هستیم در ادامه گفت: طوری عمل نکنیم که این شائبه به وجود بیاید به دنبال کمرنگ کردن حضور رسانه ها در حوزه مدیریت شهری هستیم.

وی در پایان خبرنگاری و رسانه را از سخت ترین مشاغل دنیا برشمرد و اذعان داشت: در شرایطی که همچنان هزینه های غیرضروری فراوانی در شهرداری رشت وجود دارد صحبت کردن از عدم پرداخت به رسانه ها و یا بی تفاوتی نسبت به تعیین تکلیف نحوه پرداخت باعث تعجب است که امیدوارم این روند اصلاح شود.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا