آخرین خبرهااستان ها

فیلتر تلگرام خلاف قانون است و رانت و انحصار به وجود آورده است/ در ابتدا مخالف وزیر ارتباطات بودم اما اکنون شهادت می دهم از موفق ترین وزرا است

وزیر ارتباطات در گیلان فیلتر تلگرام

نشست فعالان حوزه آی سی تی استان گیلان با وزیر ارتباطات در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تبریک به خاطر حضور جوانترین وزیر گفت: اولین بار که آقای آذری جهرمی را دیدم من مخالفت کردم و علتش را جوانی ایشان اعلام کردم. ولی الان می بینم که موهایش سفید است و انگار از همه  وزیران بیشتر کار می کند.

وی در ادامه افزود: فیلتر تلگرام خلاف قانون است و یک بازپرس حق ندارد خارج از حدود اختیاراتش در مرود فضای مجازی صحبت کند و تبعات بسیار منفی دارد. حق انتخاب از مردم گرفته شده است و انحصار  و رانت به وجود آورده است. وی در این رابطه افزود: هفت پیام رسان داخلی درست کرده اند و بانک ملی می گوید «بله» را نصب کنید و صدا وسیما می گوید «سروش» نصب کنید. همچنین  این فیلتر موجب شد که قبح فیلتر را شکسته اند و دیگر جامعه می گوید که اشکالی ندارد فیلترشکن نصب کنیم.

نماینده رشت در ادامه خطاب به وزیر ارتباطات گفت: زیرساخت های ما مشکل دارد. استاندار بسیار خوب و بابرنامه ای داریم که بسیار پویا و اکتیو است. من مطمئنم که در استارت آپ ها سرمایه گذاری می کند و برای کسب و کارهای نوپا امیدواریم که جنابعالی اقدام کنید.

وی در ادامه ابراز داشت: باید مشخص شود مجوز کسب و کارهای اینترنتی را چه کسی صادر می کند. مشخص نمی شود چرا وقتی می خواهیم کار مجازی ایجاد کنیم مسئولین به فکر فضای منفی می روند.

جعفرزاده در انتها گفت: از مسئولین استان در حوزه ارتباطات برای ایجاد این جلسه تشکر می کنم و اکنون شهادت می دهم شما  از جمله موفق ترین وزرا هستید. خیلی ممنون که به استان ما تشریف آوردید و حامل خبرهای خوبی برای ما بودید.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا