آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

جهانبخش: برای فصل آینده تصمیمی نگرفته ام

جهانبخش: برای فصل آینده تصمیمی نگرفته ام

به گزارش تدبیرشرق، «علیرضا جهانبخش» که امروز (چهارشنبه) در محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده بود در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: خوشبختانه فصلی طولانی را با موفقیت به اتمام رساندیم تا سال خوبی برای آلکمار به ثبت برسد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط آلکمار نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر بود، توضیح داد: شخصا عملکرد مناسبی داشتم و از رسیدن به عنوان آقای گلی، احساس خوبی دارم.

جهانبخش در مورد پیشنهاداتی که برای فصل آینده دارد، گفت: تا روز پایانی لیگ هلند تمرکزم به بازی های فصل معطوف بود و هنوز صحبتی در این مورد انجام نداده ام.
وی با بیان اینکه یک هفته از سرمربی تیم ملی ایران مرخصی گرفته است، گفت: امروز با کی روش دیدار داشتم و سپس امکانات مرکز حرفه ای فوتبال را از نزدیک، بازدید کردم.

بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از امکانات موجود در مرکز حرفه ای (پک) گفت: نظیر این شرایط را در باشگاه های هلند دیده بودم و معتقدم که ایجاد اینگونه مراکز به بازیکنان ایرانی کمک زیادی می کند.

جهانبخش در ادامه به این موضوع اشاره کرد که ایران باید به فوتبال روز دنیا نزدیک شود و ادامه داد: بازیکنان بیشتر در اختیار باشگاه ها هستند و با ایجاد مراکز سطح بالا، شرایط نفرات بسیار بهتر می شود. امروز قصد تمرین نداشتم و زمانی که امکانات را دیدم، تمرین سبکی را انجام دادم.

وی با اشاره به وجود رقابت و همچنین رفاقت در تیم ملی ایران، گفت: اردوها بزودی جدی تر خواهد شد تا بتوانیم خواسته های کادر فنی را بر آورده کنیم.

جهانبخش که با ۲۱ گل به عنوان آقای گل لیگ هلند دست یافت در مورد انتظارات مردم از او، توضیح داد: در فوتبال نمی توان در مورد آینده صحبت کرد و تلاشم، پیشرفت روز افزون است. همواره برای بازی در تیم ملی انگیزه دارم و آنرا افتخار بزرگی می دانم.

وی افزود: افزایش سطح توقعات از من امری طبیعی است و تلاش می کنم برای تیم ملی موثر باشم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا