آخرین خبرها

جزئیات بزن بزن در بابل به روایت یک پای دعوا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ حرفه ای ایران نماینده فدراسیون در دیدار سخت و پرحاشیه خونه به خونه با  برق شیراز در بابل بود. مسابقه ای که یک پای صعود یک شهر به لیگ برتر بود. فتاحی در این دیدار با برخورد فیزیکی که میان او و محمودی سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه قرار گرفت، خبرساز شد.

فتاجی درباره آن درگیری و اتفاقات بعد از بازی می گوید: «راستش بازی ها خیلی حساس پیگیری می شد. رحمان رضایی برای اعتراضش به داور بازی، از زمین اخراج شده بود اما بیرون نمی رفت. من داشتم به عنوان مسئول برگزاری به او می گفتم اگر ادامه بدهی و نظم را به هم بریزی، بازی را نیمه تمام می گذاریم. هرچه تو این طرف جو را متشنج کنی، در تختی تهران هم بازی نساجی و راه آهن با وقفه روبرو می شود. »

او ادامه می دهد: «از آن طرف هم کمی فضای ورزشگاه ملتهب شده بود و تماشاگران داشتند اعتراض می کردند به رضایی که دیدم برادر مالک باشگاه خونه به خونه کنار زمین حمله کرد سمت رحمان تا خودش شخصا ببردش بیرون. به عنوان مسئول بازی باید ایشان را کنترل می کردم و در آن شرایط سعی کردم این رفتار مسئولانه دوستان مدیریت شود که بگومگویی پیش آمد. سرپرست باشگاه خونه به خونه هم وسط بحث آمد و به جای کنترل و کمک به پایان هرچه زودتر بلوایی که بیشتر به ضرر خود این تیم بود، شروع کرد به ادامه بحث و واکنش به من که در این بین انگشتم به لب ایشان خورد و بعد از ۵ ثانیه یکدفعه نقش بر زمین شد. فکر کنم انگشتم آغشته به سم بوده که این قدر با فاصله عمل کرده است!»

او درباره پایان بازی هم گفت: «ته بازی مشکلی نبود و تیم ها به خوبی از ورزشگاه خارج شدند. تماشاگران خون‌گرم بابلی تیم شان را حسابی تشویق می کردند و خسته نباشید می گفتند تا اینکه سرپرست تیم خونه به خونه دوباره سمت من آمد و شروع کرد به توهین و تهدید و بحث های اینچنینی. ایشان نکاتی گفته که ما حتما از طریق کمیته اخلاق پیگیرشان خواهیم شد و کوتاه نمی آییم.»

این مسئول سازمان لیگ همچنین درباره احتمال تبانی هم گفت: «تردید نکنید که کمیته اخلاق و سازمان لیگ این مسئله را کاملا پیگیری می کنند و اصلا کوتاه نخواهند آمد. قرار نیست که در این زمینه مماشات شود. مگر قبلا در همین لیگ چند تیم به دلیل تبانی به دسته پایین تر سقوط داده نشده اند؟»

او در ادامه گفت: «می خواستند اتفاقاتی که در بازی تراکتورسازی و نفت تهران در سه سال پیش رخ داده بود را با شایعه پراکنی بین هواداران خونه به خونه رقم بزنند. من شنیدم به هواداران گفته می شود نفت مسجد سلیمان باخته است و خونه به خونه لیگ برتری شده است. با نماینده قانونی بازی در مسجد سلیمان تماس گرفتم که گفت بازی با تساوی به پایان رسیده و نفت مسجد سلیمان هم صعود کرده است. محمودی باید به خاطر نشر اکاذیب و تشویش اذهان  عمومی پاسخگو  باشد. او سابقه بدرفتاری دارد. در بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی هم همینطور رفتار کرد.»

۴۱۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا