آخرین خبرها

تا پایان امسال ۵۳۰ روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند

تا پایان امسال ۵۳۰ روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز رزمی ظهر در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: تا پایان امسال ۵۳۰ روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند که اجرای این طرح یکی از دستاوردهای مهم سفر وزیر ارتباطات به استان بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۳۰ روستای استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند افزود: با اجرای این طرح مشکلات اینترنت روستاهای استان برطرف می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با حضور وزیر ارتباطات پروژه‌های مهم آی.سی.تی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده که برای این پروژه‌ها ۱۶۷ میلیارد تومان در استان اردبیل اعتبار هزینه شده است.

رزمی از برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهوری به اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه با برنامه‌ریزی انجام یافته پروژه‌هایی با بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد:با دستور وزیر ارتباطات قرار است ۳۵ سایت تلفن همراه تا پایان سال اجرا شود که برای این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه لام است و سفر وزیر ارتباطات برای استان در حوزه فناوری اطلاعت بسیار تاثیرگذار بود.

رزمی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دینا سنتر همراه اول خبر داد و گفت: برای این پروژه بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود که انتظار می‌رود تا ۱۵ ماه آینده این پروژه به بهر‌ه‌برداری برسد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای مهم سفر آذری جهری به اردبیل ایجاد سیستم وای فای در ۹ مرکز گردشگری استان بود که این طرح نیز تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا