آخرین خبرها

خرید کالای ایرانی یعنی تولید ، حذف بیکاری ، ایجاد اشتغال

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با توجه به بسترهای موجود در بازارهای گیلان، امیدواریم با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به آنها، شاهد رونق چرخه تولید باشیم.

احمد علی شهیدی گفت: خریداری کالاهای خارجی از سوی مصرف کنندگان با وجود کالاهای باکیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالاهای داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: شرکت های تولیدی نیز باید در راستای جلب اعتماد مشتریان باید کالاهای باکیفیت و مرغوب تولید کرده و زمینه رضایتمندی مصرف کنندگان را فراهم کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از سوی تمامی دست اندرکاران تولید ضروری دانست و افزود: توجه به ذائقه مصرف کنندگان در تولید کالاها ضروری است و مصرف کننده حق دارد از حقوق خود دفاع کند و از خرید کالاهای بی کیفیت و نامرغوب خودداری نماید.

وی با بیان اینکه سالم بودن زنجیره تولید و تولید کالاهای باکیفیت سبب رضایتمندی مصرف کننده می شود اظهار کرد: فراهم کردن رضایتمندی مصرف کننده سبب افزایش سود شرکت تولیدی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : مصرف‌کنندگان نقش اصلی را درعرصه تولید کشور دارند زیرا با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق را محقق می‌سازند.

وی در پایان بیان داشت : رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده‌اند ، مصرف کالای داخلی یعنی تولید ، یعنی حذف بیکاری ، یعنی ایجاد اشتغال ، اینها همه به هم متصل است ، یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا