آخرین خبرها

امروز ساعت ۱۵٫۳۰ و تاریح‌سازی این دختر ایرانی

امروز ساعت ۱۵٫۳۰ و تاریح‌سازی این دختر ایرانی

ورزش > دیگر ورزشها – سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:محمودیان نخستین وزنه‌بردار بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا کار خود را برای یک شروع رویایی در وزنه‌برداری کشورمان آغاز می‌کند.

امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه) و از ساعت۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران، یک رویداد مهم برای ورزش و وزنه برداری ایران در اورگنج ازبکستان رقم می خورد. برهمین اساس در ادامه پیکارهای رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا  رقابت وزنه بردران دختر گروهA  دسته ۵۸ کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور “پارمیدا محمودیان” برگزار می شود.
محمودیان ملی پوش گلستانی وزنه برداری ایران نخستین نماینده کشورمان، نام خود و شهرش را در تاریخ ورزش و وزنه برداری ایران به ثبت خواهد رساند و بدین ترتیب برای نخستین بار، یک وزنه بردار بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی پای روی تخته مسابقات وزنه برداری نوجوانان آسیا می گذارد.
محمودیان با رکورد مجموع ورودی ۸۳ کیلوگرم با ۵ وزنه بردار دیگر گروهA  دسته ۵۸ کیلوگرم رقابت خواهد داشت. “گیونگ کیم” از کره شمالی با رکورد ورودی ۲۰۰ کیلوگرم شانس نخست کسب مدال طلا در دسته ۵۸ کیلوگرم نوجوانان و جوانان به حساب می آید. 

۲۵۱ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا