اجتماعیاستان هافوری

واکنش نماینده رودسر در خصوص شایعه دیدارش با سعید مرتضوی

واکنش نماینده رودسر

اسدالله عباسی، نماینده رودسر در گفت و گویی، پیرامون خبر منتشر شده مربوط به دیدار او و برخی نمایندگان با سعید مرتضوی گفت: چرا برخی از سایت های معاند که در آن سوی مرزها هستند، شایعه ای را پخش و بقیه به آن دامن می زنند.

به گزارش تدبیرشرق، اسدالله عباسی، نماینده رودسر در گفت و گویی، پیرامون خبر منتشر شده مربوط به دیدار او و برخی نمایندگان با سعید مرتضوی گفت: چرا برخی از سایت های معاند که در آن سوی مرزها هستند، شایعه ای را پخش و بقیه به آن دامن می زنند.

او ادامه داد: آقای مرتضوی در گذشته سمتی داشته و آن سمت هم از سمت ما پایین تر بوده و هست. چه ضرورتی دارد که من نماینده با این جایگاه بخواهم به نزد ایشان بروم؟! این دیگر چه بحث و چه شایعه ای ست. اصلا رفتن ما چه معنایی ندارد و آیا ایشان جایگاه حقوقی دارد و یا جایگاه قبلی شان بالاتر از جایگاه ما است. چرا ما باید وقتی برای ملاقات با ایشان بگیریم.

او درباره علت منتشر شدن این شایعات گفت: سایت های معاند در گیلان نسبت به جاهای دیگر بیشتر فعالیت می کنند. این سایت ها شخصیت هایی که جایگاه حقوقی دارند را نشانه می گیرند و قصد ملتهب کردن افکار عمومی را دنبال می کنند.

او افزود: نمی دانم برخی از این شایعه پراکنی چه نتیجه ای می توانند، بگیرند. آیا درست است برخی به ترور شخصیتی افراد دامن زدند.

او با تاکید بر اینکه ترجیح می دهد این مسئله مسکوت بماند، گفت: من اهمیت نمی دهم. من به رسانه هایی که اخبار درست منتشر می کنند، احترام می گذارم. شخص بی هویتی که می خواهد با آبروی افراد بازی کند برای من اصلا اهمیتی ندارد.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا