آخرین خبرهااستان هااسلایدرچشم‌انداز توسعه

استاندار گیلان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان: رهاسازی آب سد سفید رود دهم اردیبهشت انجام میشود / عملکرد شرکت آب منطقه ای گیلان در لایروبی انهار بی سابقه است

سد سفید رود

 

تدبیر شرق : استاندار گیلان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان خبر داد:رهاسازی آب سد سفید رود یک هفته زودتر از موعد مقرر،از «دهم اردیبهشت ماه »انجام می شود.

به گزارش تدبیر شرق مصطفی سالاری استاندار گیلان درجلسه شورای حفاظت از منابع آب استان از رهاسازی آب سد سفید رود از دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

استاندار گیلان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان در محل سد سفید رود گفت: با توجه به درخواست کشاورزان و گرم شدن هوا و خزانه گیری شالیکاران ،رهاسازی آب سد سفید رود از ۱۶ اردیبهشت ماه به یک هفته زودتر از موعد مقرر در دهم اردیبهشت ماه انجام می شود.

استاندار گیلان ضمن تشکر از کشاورزان عزیز در همکاری با عوامل مدیریت آب و کشاورزی در رعایت تقویم کشاورزی و آماده سازی شالیزارها برای کشت برنج اظهار داشت: تا کنون بیش از ۴۰۰میلیون متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

مصطفی سالاری با تقدیر از عملکرد شرکت آب منطقه ای گیلان در فصل آبیاری و زراعی ، لایروبی بیش از هزار کیلومتر از انهار استان را کار بی سابقه ای دانست و افزود از تمامی ظرفیت های لازم در جهت فصل آبیاری موفق استفاده شود.

استاندار گیلان تاکید کرد، با توجه به شرایط اقلیمی و کم آبی در کشور ،کشاورزان را به بیمه کشاورزی ترغیب کنید و ادامه داد در جلسات کمیته حفاظت آب شهرستان از ظرفیت های مدیریتی دهیاریها و شورای اسلامی روستاها استفاده شود.

مصطفی سالاری  تاکید نمود؛بدهی بین دستگاههای اجرایی مانع استمرار خدمات به کشاورزان عزیز در فصل آبیاری و زراعی در شرایط حساس نشود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا