آخرین خبرها

امام جمعه رشت: انتقادها سازنده باشد نه آنکه بذر یأس بپراکند

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت اظهار داشت: بعضی مطالبی علیه دولت می نویسند و می گویند که گویی دولت، دولت آمریکاست.
وی افزود: کمی انصاف داشته باشید، دولت گرفتاری ها و مشکلاتی دارد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نباید دشمنان را شاد کنیم، ادامه داد: این نوع برخوردها، موجب زیرسوال بردن انقلاب می شود؛ البته من نمی گویم انتقاد نکنید، اما انتقادات باید سازنده باشد نه آنکه دل مردم را خالی کند.
وی در ادامه سخنانش با قدردانی از شورای نگهبان در تایید انتخابات گفت: برخی انتظار داشتند شورای نگهبان، به گونه ای دیگر عمل کند اما با تایید نتایج انتخابات توسط این شورا نقشه های بدخواهان انقلاب و دسیسه های رسانه های معاند نظام اسلامی خنثی شد.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اکنون دولت تثبیت شده، تصریح کرد: امیدواریم تولید و اشتغال نیز رونق گرفته و وضعیت بهبود یابد.
آیت الله قربانی با اشاره به شرکت 83 درصدی مردم گیلان در این دوره از انتخابات گفت: این میزان شرکت مردم استان و نیز مردم ایران اسلامی در انتخابات، نشاندهنده آن است که ملت، به انقلاب علاقمند است و گوش به فرامین رهبری دارد.
وی همچنین یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن را گرامی داشت و بر ضرورت شرکت همه اقشار در مراسم های ویژه 14 و 15 خردادماه در استان تاکید کرد.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا