آخرین خبرها

حسرت هتل های پنج ستاره در بهشت گردشگری لرستان

حسرت هتل های پنج ستاره در بهشت گردشگری لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا آریایی افزود: در ایام نوروز عدم وجود هتل پنج ستاره وکمبود هتلهای سه و چهار ستاره از بارزترین گلایه های گردشگران بود که نیازمند اتخاذ برنامه های توسعه عمرانی ویژه ای در اسکان و جذب گردشگر هستیم.

آریایی ادامه داد: برخی از مناطق گردشگری طبیعی مانند بیشه نیز توان پذیرش این میزان گردشگر را نداشت و اداره راهداری استان باید کار بیشتری انجام داد.

وی افزود: پارکینگهای عمومی کم بود و اشتغال معابر همراه بود و نیز فرهنگسازی عمومی بیشتری نیاز داریم زیرا برخی از مغازه داران تعطیل کرده بودند!

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری استان بیان داشت: در استقبال از مسافرین نوروزی نقاط قوت نیز زیاد بود و شاخص ترین آنها بحث تامین امنیت توسط نیروی انتظامی، فرمانداران، بخشداران و همه مسوولانی ست که همه پای کار بودند واین مهم استان را برای هموطنان امن نشان می داد.

آریایی تاکید کرد: البته حضور دیگر مسوولین در بین مردم نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: کاهش تلفات جاده ای بسیار حرکت مثبتی بود  که علی رغم افزایش میزان تردد جاده ای حوادث کم بود.

آریایی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های شاد و مفرح در اماکن تاریخی خاطره ماندگاری این اثار در اذهان مسافرین نوروزی را ماندگار کرد، گفت: بحث گردشگری فقط مختص ایام نوروز و تابستان نیست بلکه مختص تمام فصول سال است و امروز که لرستان خودشان را اثبات کرده نیازمند تمهیدات لازم برای جذب بیشتر گردشگر در استان هستیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا