آخرین خبرها

۲۰ فروردین آخرین مهلت نام‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم

۲۰ فروردین آخرین مهلت نام‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از شهرستان گلوگاه ؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه از تخصصی ترین و با سایقه ترین مسابقات است گفت؛ ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

محمد حسین فاضلی افزود : چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم در رشته های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

وی گفت : علاقه مندان می‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در اردیبهشت ماه و مرحله استانی از یکم تیرماه تا ۶ مردادماه در مازندران برگزار می‌شود.

فاضلی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره میتوانند به اداره اوقاف گلوگاه واقع در خیابان ۱۵ خرداد مراجعه یا می‌توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا