استان هاسیاسیفوری

توضیحات نماینده رشت درباره حواشی یک مصاحبه؛ افتخار ملت ایران پاک ترین رهبری است/ دفتر معظم له با احد الناسی تعارف ندارد

جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم رشت در مجلس در یادداشتی درباره حواشی یک مصاحبه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خزر، نماینده مردم رشت در مجلس اخیرا در مصاحبه ای به موضوع مبارزه با فساد و شروع این مبارزه از دفتر مقام معظم رهبری پرداخته است که یادداشت زیر تکمیل این بحث و توضیح شفاف در خصوص این گفت و گو است.

اینجانب (جعفرزاده ایمن آبادی- نماینده مجلس) چندی پیش مصاحبه ای با یکی از رسانه ها داشته که به دلیل ضیق وقت به یک باره و بدون  مقدمه چینی به اصل موضوع پرداخته و اشاره کردم که مبارزه با فساد از سوی دفتر رهبری شروع شود و سپس کلیه قوا به تفکیک اقدام کرده و گزارش آن را به ملت ارائه نمایند که ظاهرا مورد سوءاستفاده رسانه ها و کانال های معاند نظام و انقلاب قرار گرفته است. در این خصوص تکمیل توضیحات زیر ضروری به نظر می رسد:

۱- واضح و روشن است که یکی از دلایل اساسی ظهور و بروز انقلاب اسلامی در سال ۵۷ فساد گسترده و ظالمانه در حکومت ننگین پهلوی بود. مردم ایران در پی آن همه ظلم رژیم ظالم و تابن دندان مسلح و فاسد دربار را سرنگون نمودند اما متاسفانه بعد از حدود ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی هراز چند گاهی اخباری از اختلاس و دزدی و رشوه و فساد به گوش می رسد که موجبات تاثر هر دلسوخته ای به انقلاب را فراهم می کند حتی بخش اعظمی از ناآرامی های دی ماه ۹۶ از این فضای مسموم شکل گرفته بود.

۲- مردم و خاندان معظم شهدا و ایثارگران انتظار دارند اصلاحاتی در جهت سالم سازی نهادها و سازمان ها و ارگان ها صورت پذیرد و مردم آثار آن را لمس کنند و در کشوری که لقب اسلامی زینت بخش آن شده است شاهد لو رفتن و دستگیرشدن و یا انتشار اخبار حاکی از دزدی ها و کلاهبرداری ها و اختلاس ها نباشند. از طرفی آنچه که از زبان مردم شنیده می شود آن است که اصلاحات سالم سازی در همه زمینه ها ابتدا از سوی مسئولین رده بالای نظام انجام و پس از اجرایی و عملیاتی نمودن آن از مردم انتظار الگوبرداری و رعایت آن شود نه اینکه همیشه مردم مورد نصیحت و ارشاد قرار گیرند ولی مسئولین خدای ناخواسته عامل به آن نباشند!

۳- افتخار ملت ایران آن است که رهبری نظام مقدس اسلامی از سالم ترین و پاک ترین رهبرانی است که شاید دنیا تاکنون به خودش ندیده است و خیلی از مخالفین نظام نیز به آن اذعان دارند و عدم دنیا پرستی و پرهیز از تجملات و رعایت کلیه شئونات اسلامی و دوری از تشریفات طاغوتی جزء خصوصیات بارز رهبر معظم انقلاب است و تاکنون خلاف این ادعا ثابت نشده است و آنچه که بعضا از سوی ضد انقلاب مطرح می شود صرفا داستان سازی است و هیچگونه سندی نیز برای آن ارائه نشده است و از این حیث هیچگاه ادعاهای دروغین آنان مورد پذیرش مردم انقلابی ایران قرار نگرفته است .

۴- آن چیزی که مدنظر بنده بوده است صرفا بازنگری در مجموعه زیرنظر دفتر رهبری بوده است که نمی توان عنوان نمود که هیچ گونه مشکلی در آن حوزه ها به وجود نخواهد آمد و اگر اینگونه بود اصل فلسفه دفتر بازرسی و نظارت حوزه رهبری زیر سوال بود! چراکه آن حجم قابل توجه از ارکان و حوزه ها و پرسنل به دلیل معصوم نبودن علیرغم گذر از کلیه فیلترهای حاکمیتی بعضا دچار نقصان ها و اشتباهاتی می شوند که می بایست توسط همین حوزه های نظارتی امثال حوزه بازرسی، کنترل و شناسایی و برخورد شوند که اتفاقا می توان به عنوان یک نکته مثبت انقلابی از آن یاد نمود که دفتر معظم رهبر انقلاب با هیچ احد الناسی تعارف ندارد و هرکس دست از پا خطا کند با آن به شدت و حدت بیشتری برخورد می شود .

۵- خوب است در همین جا به اخباری که اخیرا منتشر شد مبنی بر اختیار چند زوجی و اخراج از دفتر اشاره نمود که علیرغم عدم خلاف شرع ولی به دلیل مغایرت با شأن دفتر مستوجب اخراج می شوند و لذا به نظر اینجانب با توجه به گستردگی علوم و توسعه فناوری های جدید و امکان بروز تخلفات مدرن لازم است در مقاطع و بازه های زمانی کلیه نهادها و سازمان ها در قالب یک مجموعه کارشناسی تمامی روزنه های سازمانی خود را کنترل و بازنگری نمایند تا مبادا با تخلف غیر منتظره ای روبه رو شوند که سابقه ای از آن در اذهان وجود نداشته باشد .

۶- مطابق توضیحات ارائه شده لازم است از رأس هرم این بازنگری ها و کنترل ها انجام تا به قاعده هرم که مردم و بنگاه های کوچک است برسد و انتصاب آن مصاحبه به بالاترین جایگاه رفیع نظام یا سهوی است که انشاالله با این توضیحات مرتفع شده باشد و یا عامدانه است که برای آن همچون میخی است که به سنگدان کوفته شود و چاره ای نیست و امیدوارم به دور از تعصبات کاذب همگان تلاش نماییم در جلب اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه انقلاب است نهایت تلاش صورت پذیرد تا دشمن بیش از پیش مأیوس گردد انشاالله.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا