اجتماعیاستان ها

مهرداد لاهوتی: استاندار گیلان نشان داد که می توان به جای بازی دادن جوانان، به آنها میدان داد / مهمترین راه حل عبور از بیکاری جوانان گیلان، توسعه صنعت گردشگری است

مهرداد لاهوتی

 مصطفی سالاری، مرد ۴١ساله دشتستانی، جوان‌ترین استاندار دولت دوازدهم است. دکترای مدیریتش را از بوردوی فرانسه گرفته و سال‌ها تجربه مدیریت در بخش‌های مختلف وزارت نفت را در کارنامه دارد. در ٢٩سالگی قائم‌مقام پارس جنوبی شده و در ٣٧سالگی به استانداری بوشهر رسیده تا جوان‌ترین استاندار دولت یازدهم شود.

عنوانی که در دولت دوم روحانی نیز حفظش کرده و حالا در آستانه میانسالی سابقه پنج سال مدیریت دو استان جنوبی و شمالی کشور را در کارنامه دارد. سالاری از نسل مدیران تازه کشور است که توسعه را می‌شناسد و بیش از آنکه چهره‌ای سیاسی باشد متخصص اقتصاد و توسعه است.

استاندار گیلان مدتی قبل اظهار کرد: جوانان ما در انقلاب فرمانده جنگ بودند و مسئولیت‌های مهمی داشتند اما متاسفانه در سالهای بعد انقلاب کمتر به جوانان اعتماد کردند.

اقدامات اخیر سالاری در گیلان خصوصا انتخاب چندین نفر از جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی همچون بخشداری ها با واکنش های مختلفی از سوی چهره های سیاسی استان همراه بوده است.

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: جوانان ما در انقلاب، جنگ و سازندگی توان خود را اثبات کرده اند و امروز اعتماد به این قشر موجب اقتدار کشور است.

لاهوتی تصریح کرد: از سالاری بابت تحرک،نشاط و شادابی ویژه ای که خصوصا به جوانان گیلان تزریق کرده است و از اینکه تلاش می کند تا سر و سامانی به وضعیت گردشگری استان دهد تشکر می کنم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: سالاری نشان داد که می توان به جای بازی دادن جوانان، به آنها میدان داد و نتیجه اعتماد و اطمینان استاندار گیلان به جوانان و بانوان را همه خواهیم دید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تنها راه نجات اقتصاد گیلان را توجه به صنعت توریست دانست و افزود: مدت ها است که در صنعت گردشگری عقب ماندگی هایی داریم و در برنامه اول و دوم توسعه استان های شمالی محروم واقع شدند و امروز کل کشور در حوزه گردشگری با مشکل مواجه است و جبران عقب ماندگی های صنعت گردشگری در این مقطع کار بسیاری سختی است.

لاهوتی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین راه حل عبور از بیکاری جوانان گیلان، توسعه صنعت گردشگری است که استاندار گیلان به خوبی این حوزه را فعال کرده است و تا امروز، سالاری به درستی مسیر استان را هدایت کرده است.

/تابناک گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا