آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

فرهام زاهد عضو منتخب شورای شهر پنجم رشت: می توانیم فراکسیون اکثریت را تشکیل دهیم

فرهام زاهد رشت

به گزارش تدبیرشرق، فرهام زاهد عضو منتخب شورای شهر پنجم و کاندیدای لیست امید در این انتخابات در پاسخ به سوالی در مورد رویکرد اصلاح طلبان در این انتخابات ابراز داشت: برخلاف دیگر شهرها که لیست امید جریان غالب بود اینجا موفقیت نسبی بدست آورد،بقیه کاندیداهای ما آرای خوبی بدست آوردند ولی به حد نصاب لازم نرسیدند، ولی من معتقدم ترکیب فعلی شاید غالبش اصلاح طلب نباشد ولی می تواند فراکسیونی اکثریتی از اصلاح طلبان، حامیان دولت و نیروهای اعتدالی در آن شکل بگیرد و حضور سه نفر ما  به معنای شکست گفتمان اصلاح طلبی نیست . وی افزود: به نظرم شاید نیروهای اصلاح طلب عملکرد بهتری نیز می توانستند داشته باشند ، البته در این انتخابات وفور لیست های جعلی چه از سوی نمایندگان و چه از سویی کسانی که داعیه اصلاح طلبی دارند با اسم های نزدیک به لیست امید پخش و منتشر شد که موجبات سردرگمی مردم نیز شد که مزید بر علت عدم رای آوری لیست امید نیز شد.

منتخب مردم در شورای شهر پنجم رشت در مورد نحوه ارتباط خود با شهروندان در زمان عضویتش در شورا نیز اظهار داشت: ما یک سری جلسات و دیدارهای مردمی خواهیم داشت که این طبق معمول انجام خواهد شد. در کنارآن دفتری را مشخص خواهیم کرد دفتر مراجعات مردمی باشد تا مردم بتوانند در زمان های مختلف جهت ارائه مشکلات و پیشنهادات خودشان وارد شوند. البته از سوی دیگر ما از طریق شبکه های مجازی و سایت ها ارتباط خودمان را با مردم حفظ خواهیم کرد.

زاهد همچنین در پاسخ به پرسشی که چرا نام خودورهای خود را به خبرنگاران اعلام نکرده است بیان داشت: معتقدم ما در بحث رسانه باید شفافیت را حفظ کنیم. من از گفتن خودروی شخصی خودم ابایی ندارم. بنده خودروی شخصی خودم یک ال نود و یک خودروی سورنتو با پلاک منطقه ازاد انزلی است. مشکلی نیز از بابت اعلام شخصی اموال خود ندارم.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا