آخرین خبرها

مهدی طارمی و تیام در میان بهترین‌های لیگ قهرمانان

مهدی طارمی و تیام در میان بهترین‌های لیگ قهرمانان

ورزش > لیگ برتر – مهدی طارمی با درخشش در لباس الغرافه قطر ، در کنار مامه تیام به عنوان سومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود و بعد از این دو ، علی علیپور در رده چهارم حضور دارد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، چهار نماینده ایرانی حاضر در آسیا صاحب یک برد ، یک باخت و دو تساوی شدند . روز گذشته پرسپولیس تهران در دوبی به مصاف الوصل امارات رفت و با تک گل کمال کامیابی‌نیا حریف خود را شکست داد . تیم تراکتورسازی هم در تبریز پذیرای الجزیره امارات بود و با تساوی یک بر یک بازی خود را به پایان رساند . در این مسابقه فرزاد حاتمی موفق شد اولین گل آسیایی تیمش را در دقیقه ۷۹ به ثمر برساند . دیگر نماینده ایران یعنی ذوب‌آهن اصفهان در ابوظبی به مصاف الوحده رفت و در آخر با ۳ گل مغلوب حریف اماراتی شد . بازی دیگر هفته چهارم هم میان استقلال تهران و العین برگزار شد که شاگردان شفر در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی مقابل حریف اماراتی خود به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند . تک گل استقلال را در این بازی ، مامه تیام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند .

تیم الغرافه قطر هم که مهدی طارمی ؛ مهاجم تیم ملی ایران را در ترکیب خود می‌دید در جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و به نتیجه تساوی یک – یک تن داد . تک گل تیم قطری را طارمی در نیمه دوم به ثمر رساند . مهاجم بوشهری تیم ملی در نیمه اول این بازی هم یک فرصت استثنایی را از دست داد تا نتواند خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک کند .

حال با بررسی جدول گلزنان به این حقیقت می‌رسیم که مهدی طارمی و مامه بابا تیام با ۴ گل زده در رده سوم این جدول حضور دارند . نکته مشترک این دو مهاجم این است که هر دو آن‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل به لیست استقلال و الغرافه قطر اضافه شده‌ و خیلی زود به مهره‌ی اصلی هجومی این دو تیم تبدیل شدند .

۲۵۶ ۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا