آخرین خبرها

استاندار البرز پای خطوط تلفن به سوالات مردمی پاسخ داد/پیگیری تعطیلی پنجشنبه ها و اشتغال بیشترین سوال

استاندار البرز پای خطوط تلفن به سوالات مردمی پاسخ داد/پیگیری تعطیلی پنجشنبه ها و اشتغال بیشترین سوال

استان‌ها > البرز – نماینده عالی دولت در استان دقایقی را در مرکز سامانه سامد، پای خطوط تلفن به تماس های مردمی و دغدغه های طرح شده پاسخ داد.

به گزارش خبر انلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز؛« دکترمحمدعلی نجفی» صبح شنبه با حضور در ساختمان مرکز سامد واقع در استانداری پشت سامانه خطوط تلفن بصورت آنلاین و برخط پاسخگوی سوالات مردمی بود.
در گفتگوی تلفنی استاندار با مردم بیشترین موضوع پیگیری تعطیلی پنجشنبه ها در استان البرز بود که دکتر نجفی در پاسخ به مردم گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها را از بدو ورود به استان پیگیری کردم، اجرای این طرح منوط به بند قانونی و مصوبه دولت است؛ البته در جریان سفر دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز پیگیری لازم صورت گرفت، بنده شخصا مخالفتی ندارم و برای بهبود محیط زیست استان نیز پیگیر تعطیلی پنجشنبه های البرز هستیم؛ البته گزارش لازم در این خصوص تهیه شده و به رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز با نظر مساعد ارائه شده است.
*مشکل حقوق کارمندان بیمارستان امام خمینی حل شود
استاندار همچنین در پاسخ به دیگر تماس تلفنی از شهروندان در خصوص وضعیت کارمندان بیمارستان امام خمینی کرج نیز گفت: مشکل حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج باید برطرف شود.
وی همچنین در رابطه با پرداخت به موقع حقوق کارمندان نیز تصریح کرد: بی انصافی است پرسنل حقوق دریافت نکنند،چه کسی یک ماه بدون حقوق کار می کند!
*خوشحال می شوم مشکل مردم را حل کنم
دکتر نجفی در ادامه با روی گشاده به ادامه تلفن های مردمی پاسخ داد و گفت: خوشحال میشوم مشکل مردم را حل کنم. دیگر مدیران نیز باید پای خطوط سامد حضور یابند و مستقیم و برخط به مشکلات مردم رسیدگی کنند و پاسخگو باشند.
استاندار در پاسخ به دیگر سوالات در خصوص توسعه صنعت نیز گفت: توسعه صنعت نباید به محیط و زیست و باغات صدمه بزند.
وی همچنین در رابطه با پیگیری نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز این حصول نتیجه را از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان عنوان کرد.
دکتر نجفی در خصوص تعدیل نیروی برخی از شرکت ها نیز گفت: کسی نباید با تعطیلی کارخانه و شرکتی بیکار شود و قطعا پیگیر مورد درخواست شده خواهیم بود.
استاندار همچنین از بهزیستی نیز خواست تا مشکلات معیشتی افراد تحت پوشش را جدی بررسی کند.
گفتنی است؛ پیگیری در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها و اشتغال بیشترین سوالات مردمی از دکتر نجفی استاندار البرز طی تماس های مستقیم از طریق سامد بود.
شهروندان محترم البرز برای ارتباط مستقیم با مسولان می توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند.
طبق برنامه ریزی های مرکز سامانه سامد مدیران کل استان به ترتیب در روزهای پیش بینی شده به صورت تلفنی و برخط پاسخگوی مردم هستند.
*لیست روزهای پاسخگویی تلفنی مدیران به مردم :
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه مدیرکل بهزیستی استان روز سه شنبه۸ اسفند ماه از ساعت ۱۳-۱۴:۳۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به همراه مدیرکل هلال احمر روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه از ساعت ۱۳:۱۴:۳۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۳:۱۴:۳۰
مدیران کل ثبت احوال و بازرسی استانداری نیز سوم اسفند، استاندار به همراه مدیرکل روابط عمومی استانداری ۱۰ بهمن ماه،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به همراه مدیر صندوق کارآفرینی امید هفدهم بهمن ماه، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۴ بهمن ماه، در مرکز سامانه سامد بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردم بودند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا