اسلایدرخبر داغسیاسیملی

جلالی: از نظرمن بهترین کاندیدای ١۴٠٠ لاریجانی است / او ذاتا پوپولیست نیست / قسم می‌خورم نیت خود را هم درباره انتخابات به ما نگفته

لاریجانی

اگر از بنده بپرسید بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری سال ١۴٠٠ کیست، می‌گویم آقای دکترلاریجانی. نه به دلایل خودخواهانه یا نزدیکی بنده به ایشان. من با افراد بسیاری از نزدیک کار کردم اما هیچکس را به برجستگی آقای لاریجانی در فهم مسائل، دلسوزی و وقت گذاشتن و اهمیت دادن به نظرات کارشناسی ندیدم.

به گزارش تدبیرشرق، کاظم جلالی به روزنامه شرق گفت: اگر از بنده بپرسید بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری سال ١۴٠٠ کیست، می‌گویم آقای دکترلاریجانی. نه به دلایل خودخواهانه یا نزدیکی بنده به ایشان. من با افراد بسیاری از نزدیک کار کردم اما هیچکس را به برجستگی آقای لاریجانی در فهم مسائل، دلسوزی و وقت گذاشتن و اهمیت دادن به نظرات کارشناسی ندیدم.

 در حوزه‌های مختلف فعالیت کرده و هم در مجلس بوده، هم در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی بوده و هم در رسانه بوده‌ و در حوزه‌های مختلف صاحب‌نظر است.بنابر این بهترین وقت برای استفاده جامعه از حضور ایشان همین سال ١۴٠٠ است.

اما اینکه آیا آقای دکتر لاریجانی بنا دارد در انتخابات شرکت کند و آیا با بنده و دیگر دوستان در این رابطه صحبت کرده، بنده قسم می‌خورم که آقای دکترلاریجانی نه نیت خود را به ما گفته و نه تاکنون حتی یک جلسه برگزار کرده است.

آنچه آقای لاریجانی کم دارد، ادبیات و مشی پوپولیستی است. چرا که ادبیات ایشان، ادبیاتی فیلسوفانه است. دوم اینکه ذاتا انسان پوپولیستی نیست. پوپولیست‌ بودن جزء ذات آقای لاریجانی نیست و هرچقدر هم تلاش کنیم، بی‌فایده است.

آقای لاریجانی اساسا اهل اینکه بخواهد گزارش کار بدهد یا دقت کند که ببیند آیا دوربین‌ها حضور دارند و عکاس‌ها من را می‌بینند یا خیر، نیست. ایشان چنین روحیه‌ای ندارند که از خود تعریف کنند و به همین دلیل، تیمی درست نکرده که کارهای ایشان را به اطلاع مردم برساند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا