استان هااسلایدرفوری

سرپرست فرمانداری رودسر: انتخاب سرپرست راه و شهرسازی رودسر قانونی نیست / قطعا این انتخاب را نمی پذیرم /مدیرکل پاسخگو باشد

علی وارسته بهدانی

سرپرست فرمانداری رودسر اعلام کرد: انتخاب سرپرست راه و شهرسازی قانونی نیست.

به گزارش تدبیرشرق،  علی وارسته بهدانی در جمع خبرنگاران مبنی بر انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر گفت : تاکنون نامه ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام اما آقای مدیرکل باید پاسخگو باشد که چگونه بدون هماهنگی و تایید بالاترین مقام اجرایی شهرستان چنین اقدامی را انجام داده است ؟!
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه براساس قانون ،کلیه مدیران کل باید با هماهنگی و تایید فرماندار نسبت به تغییر یا جابجایی مدیران شهرستانی اقدام نمایند افزود : تاکنون هیچگونه هماهنگی و تاییدیه ای در زمینه معرفی سرپرست جدید راه و شهرسازی اعلام نداشته ام و اگر آقای مدیرکل به قانون اشراف داشته باشند یقینا اصول و سیکل قانونی را باید طی می کردند

وی اظهار کرد : مدیران کل تحت نظارت استاندار محترم به امورات می پردازند و شخص دکتر سالاری نیز در انتخاب مدیران به تایید و هماهنگی با مدیران براساس نص صریح قانون اشاره داشته اند .
وارسته بهدانی با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستانها هستند افزود : در حوزه شهرستانی تمامی عزل و نصب های دولتی باید با هماهنگی و اعلام نظر نهایی فرماندار باشد که امیدوارم مدیران کل نسبت به این وظیفه ای که قانون برایشان تعیین کرده است کوتاهی نکنند .

وی در پایان عنوان کرد : بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان تمام قد از اصول و سیاست های اجرایی دولت حمایت خواهم کرد و براساس دستور استاندار گیلان موارد شهرستانی را اجرایی خواهم کرد.
وارسته تاکید کرد: قطعا این انتخاب را نمی پذیرم و بعنوان نماینده عالی دولت از سوی استاندار گیلان پیگیر این ناهماهنگی خواهم بود و اعتراضم را اعلام خواهم داشت .

گفتنی است روز گذشته طی حکمی از سوی علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ،  فرزاد دلارام به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان رودسر منصوب شد.

نکته جالب این است که دلارام علاوه بر سرپرستی رودسر با حفظ سمت رئیس راه و شهرسازی املش را نیز عهده دار است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا