اجتماعیاستان ها

فرماندار آستانه اشرفیه : نفت و طلا ثروت محسوب می شوند اما سرمایه واقعی نظام و کشور دانش آموزان هستند

فرماندار آستانه اشرفیه

مهندس حیدری در المپیاد شهرستانی طرح دادرس ( دانش آموز آماده در روزهای سخت ) گفت : شما دانش آموزان سرمایه های این کشور هستید.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ صبح امروز مهندس حیدری فرماندار شهرستان در المپیاد طرح دادرس حضور یافت و گفت : بسیار خوشحالم که در بین شما عزیزان هستم ، ما کشوری هستیم که بدلیل جغرافیایی با بلایای طبیعی زیادی مواجه هستیم . ۳۹ حادثه از مجموع حوادث معرفی شده در جهان را در کشور ایران داریم و بهمین خاطر باید آماده باشیم ، طبیعتا آماده بودن از عدم آمادگی و دانستن از ندانستن حتما بهتر است . ان شاالله هیچ وقت جامعه ما دچار روزهای سخت و بحرانی نشود ، اما طرح دادرس بسیار طرح مفیدی میباشد که چکیده ی جمله ( دانش آمور آماده در روزهای سخت ) میباشد . خوبی این طرح اینست که تا رسیدن به مراکز درمانی یا رسیدن نیروهای امدادی شما می توانید اولین و موثر ترین اقدامات را برای نجات حادثه دیدگان انجام دهید و یک انسان را دوباره به زندگی بازگردانید .

مهندس حیدری در ادامه گفت : نکته حائز اهمیت در این نوع آموزش ها و کارگاه ها اینست که کارگروهی در جامعه ما تقویت می شود و خواهیم آموخت چطور مشورت کنیم و با مشکلات مواجه گردیم که در نتیجه باهم افزایی می توانیم مشکلات و معظلات اجتماعی را در شهرستان ، استان وحتی کشور با بهره مندی از این روش حل نماییم .بسیار از این فضای تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان و جمعیت هلال احمر وجود دارد که کاملا به روز عمل می کنند راضی هستم.

فرماندار آستانه اشرفیه در پایان گفت : نفت ، طلا ، معادن و منابع زیرزمینی همگی ثروت و سرمایه محسوب می شوند اما ثروت و سرمایه واقعی نظام و کشور شما دانش آموزان هستید

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا