آخرین خبرهااستان هااسلایدر

حمایت قاطع جعفرزاده نماینده رشت از انتصاب جوانان از سوی استاندار گیلان

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای خطاب به مصطفی سالاری استاندار گیلان ضمن حمایت همه جانبه از دستور استاندار مبنی بر استفاده از جوانان برای پست‌های مدیریتی خواستار ادامه این روند شد.

به گزارش تدبیرشرق:در نامه جعفرزاده آمده است؛ همان‌طور که مستحضرید به جهت رفع و کاهش مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی اقتضا می‌کرد که دولت یازدهم در ابتدای کار از نیروهای باسابقه و توانمند استفاده نماید.

در ادامه نامه جعفرزاده آمده است؛ اما در طی مسیر علی‌الخصوص در دولت دوازدهم ضرورت داشت و دارد از نیروهای جوان که انگیزه قوی در انجام مسئولیت‌ها و امور دارند و در پیروزی و موفقیت این دولت نقش بسیار بسزایی داشتند استفاده شود.

جعفرزاده خطاب به سالاری تاکید کرده است؛ جنابعالی در انجام این مهم پیشگام بودید و تصدیق می فر مائید که معمولاً در هر انتصابی تعدادی موافق و تعدادی مخالف وجود دارند که اتفاقاً می‌بایست اجازه نقد داده شود تا اانتخاب مطلوب صورت پذیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرده است؛ اما نفس عمل که مورد نظر این‌جانب است بسیار پسندیده و قابل ستایش است و تقاضای استمرار و بها دادن به جوانان و احاله مسئولیت‌های اداره بخش و شهر و شهرستان را دارد.

به دلایل تنگ‌نظرانه بانوان از گردنه انتخاب مسئولین خارج می‌شوند/ توان بانوان در انتصابات آینده مد نظر قرار گیرد

جعفرزاده در پایان نوشته است؛ البته متاسفانه به دلایل تنگ‌نظرانه بانوان از گردنه انتخاب مسئولین خارج می‌شوند که تقاضا دارم با توجه به توان بالقوه جوانان و به صورت اخص بانوان در انتصابات آینده مد نظر عالی قرار گیرد.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا