آخرین خبرها

درخشش کودکان در محافل قرآنی، حاصل زحمات والدین آنهاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری غروب شنبه در محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نداجا اظهار کرد: پدر و مادر در تربیت دینی و اسلامی فرزندان نقش مهمی ایفا می کنند و اینکه می بینیم نونهالانی در محافل قرآنی به خوبی قرآن را تلاوت می کنند ، بیانگر پرورش یافتن آنها در خانواده ای اسلامی و دین مدار است.
وی افزود: در جامعه ای با وجود برخی ناهنجاری ها ، سخن گفتن فرزندی از حجاب دلیل بر پرورش درست و اسلامی از جانب پدر و مادری است که با قرآن آشنا بوده و به دستورات آن عمل می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه تزکیه نفس است و اگر کسی نتواند در ماه مبارک رمضان موفق به تزکیه و تذهیب نفس خود شود، یقینا در ماه های دیگر نیز نمی تواند به این مهم دست یابد.
وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خدا بر روی بندگان صالحش باز است و هر لحظه از آن برای انسان دارای برکات فراوان است که امیدواریم همگان ار فیوضات این ماه پرفضیلت بهره مند شوند.
رئیس عقیدتی – سیاسی نداجا با تاکید براینکه خواندن یک آیه قرآن در ماه رمضان ثوابی به اندازه خواندن کل قرآن دارد، خاطرنشان کرد: هرکس نتواند از این ماه پر برکت استفاده کند، غفلت کرده است.
امام جمعه بندرانزلی نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: از افتخارات جمهوری اسلامی است که نیروهای نظامی آن اینگونه با قرآن انس دارند .
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: خواندن قرآن در آموزه های دینی جایگاه ویژه ای دارد و انس با این کتاب الهی، انسان را به جایگاه های والای دینی می رساند.
وی تصریح کرد: انس با قرآن کریم و عمل به آموزه های آن نیز یکی از مهم ترین مولفه های توسعه امنیت برای همه جوامع اسلامی است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع)در این شهر ساحلی مستقر است.
خبرنگار: رضا اکبری **انتشاردهنده: کبیری
7471/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا