آخرین خبرها

سپاه البرز ۴۹۷ کانکس برای زلزله‌زدگان کرمانشاه نصب کرد

سپاه البرز ۴۹۷ کانکس برای زلزله‌زدگان کرمانشاه نصب کرد

به گزارش تسنیم،سرهنگ علی ترکاشوند در مراسم شکوه هجرت و تقدیر از جهادگران دانشجویی که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات هیئت انصار الامام کرج برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی دانشجویان استان البرز ظرفیت بسیار خوبی را در زمان‌های بحرانی از خود نشان دادند و در زلزله اخیر کرمانشاه و سرپل ذهاب اولین گروه‌های جهادی حاضر در منطقه زلزله‌زده دانشجویان بودند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه آبادانی و عمران ۸ روستا در سرپل ذهاب تحویل سپاه البرز بود، افزود: در مواردی تعداد کشته‌های این روستاها به ۳۰ نفر رسید و در ابتدای زلزله وضعیت خوب نبود ولی گروه‌های جهادی در آن جا حاضر شدند و بهترین شکل مدیریت بحران را انجام دادند.

وی ادامه داد: کمک‌های بسیجیان، سپاه و جهادگران اگر وجود نداشت در ۴۰ روز شرایط منطقه عادی نمی‌شد و بسیجیان جهادگر به تعبیر رهبر معظم انقلاب سفیران جهادی برای مردم هستند و بسیجیان در زلزله کرمانشاه نشان دادند که اهل آبادانی ایران هستند.

سرهنگ ترکاشوند تصریح کرد: ۴۹۷ خانوار تحت پوشش سپاه و بسیج استان البرز در زلزله کرمانشاه بودند و ۴۹۷ کانکس توسط سپاه استان البرز در بین زلزله زدگان کرمانشاه توزیع و نصب شد و استان البرز بالاترین رقم کمک را به زلزله کرمانشاه ارائه کرد و در همین رابطه ۸۰ تریلر انواع کمک در بین زلزله زدگان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک گروه‌های جهادی در سه سطح دسته‌بندی می‌شوند و برای گروه‌های جهادی منطقه جغرافیایی هدف تعیین می‌شود، عنوان کرد: آبادنی ۱۸ روستا دیگر در سرپل ذهاب به سپاه استان البرز محول شده است و در همین رابطه تفاهم‌نامه بین بهزیستی و بسیج سازندگی در رابطه با کمک به این روستاه‌ها و خانوار آن‌ها منعقد شده است که کمک به ۲۸ خانوار در این ۱۸ روستا بر عهده استان البرز است.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا