آخرین خبرهااستان ها

شهردار املش در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر: تا یک سال آینده محل قبلی دپوی زباله به پارک بازار تبدیل می شود

به گزارش تدبیرشرق در این مراسم رنجبر شهردار املش ضمن تبریک یوم الله دهه فجر گفت: در سه ماهی که تصدی شهرداری را قبول کرده ام یکی از مهمترین اقدامات شهرداری املش،ساماندهی محل دپوی زباله در منطقه کیازنیک بوده که هم اکنون با انجام عملیات خاک برداری و درختان توسکا جهت ایجاد فضای سبز با اعتبار۵۰ میلیون تومان تبدیل به محیط زیبا شده و تا یک سال اینده با تدابیر انجام شده تبدیل به پارک بازار خواهد شد.

رنجبر به ساماندهی بازار املش اشاره کرد و گفت:یکی از درخواست های بحق مردم ساماندهی بازار روز بوده که در این راستا شهرداری با جانمایی محل کسب و کار و همچنین احداث پارکینگ با اعتبار ۱۵ میلیون تومان اقدام نموده است.

وی به آغاز فاز اول طرح گردشگری استخر ابی زربیجار اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های زیربنایی شهرداری تبدیل استخر زربیجار به پارک تفریحی و توریستی است.فاز اول این طرح شامل لایروبی و دیواره سازی استخر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان آغاز و تا چند روز اینده عملیات لایروبی ان به اتمام خواهد رسید.

شهردار املش بازگشایی خیابان منتهی به مسجد پنج تن آل عبا کیازنیک با اعتبار ۱۰میلیون تومان،تعریض و بازگشایی لاله ۱ و ۲ از خیابان شهید غفاری با اعتبار ۲۰ میلیون تومان، تعریض پل بتنی خیابان شهید شریعتی با اعتبار ۱۵ میلیون تومان را بخش دیگری از عملکرد مجموعه شهرداری عنوان نمود.

رنجبر شهردار املش شروع موزاییک فرش ضلع جنوبی پیاده رو روبروی دانشگاه پیام نور با اعتبار ۲۰ میلیون تومان، فاز اول بهسازی پارک کودک (تکمیل سرویس بهداشتی) با اعتبار ۱۰۰ میلیون تو مان و اجرای سرعت گیر اسفالتی سطح شهر با اعتبار ۱۵ میلیون تومان را از دیگر پروژه های شهرداری برشمرد.

وی در ادامه درامد شهرداری را در سه ماهه تصدی خویش؛۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان نمود و گفت :تمام تلاش من و مجموعه شهرداری این بوده که بر اساس اصل شفاف سازی عمل نموده و هر ماهه عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانیم تا مردم شهرداری را به عنوان یک منبع درامد پایدار بشناسند و با شهرداری ارتباط بیستری داشته باشند.

در این مراسم عباسی نماینده مردم شهرستان املش_رودسر ضمن قدردانی از شهردار املش جهت لایروبی استخر زربیجار گفت: با لایروبی این استخر و ابگیری به موقع آن یقینا علاوه بر زیبایی، دغدغه کشاورزان هم در فصل کشاورزی کاهش پیدا میکند.

عباسی به وضعیت بیمارستان املش اشاره نمود و اظهار داشت: اگر دانشگاه علوم پزشکی به وضعیت بیمارستان املش رسیدگی نمی کند تابلوی بیمارستان را به اورژانس تغییر دهیم. هر چند اعتقاد داریم که خدماتی انجام گرفته است اما رضایت مردم را به همراه ندارد.

عباسی ضمن توجه هر چه بیشتر مسئولین به پارک زربیجار جهت تبدیل آن به یک منطقه گردشگری گفت: سرمایه گذار تله کابین تابستان نشین نیز گرفته شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن نیز اغاز میشود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا