آخرین خبرهااستان ها

تقدیر فرماندار از بخشدار جوان مرکزی رودبار: همراه جوانان هستم و برای انجام مطالبات و خواسته هایشان از تمام ظرفیت ها استفاده می کنم

فرماندار در نشست صمیمی جوانان بخش مرکزی شهرستان رودبار گفت: همراه جوانان هستم و برای انجام مطالبات و خواسته هایشان از تمام ظرفیت ها استفاده می کنم.

 به گزارش تدبیرشرق اسماعیل میرغضنفری با تاکید برعدم انتقاد از یکدیگر و انجام درست وظایف توسط افراد گفت: اگر هرکدام از افراد در حوزه کاری و زندگی فردی خود، وظایفش را به خوبی انجام دهد می تواند کمک موثری به جامعه خود نماید واجازه ندهد تا چرخه درست کاری آسیب ببیند.
وی با بیان اینکه آسیب های حوزه کاری از جایی شروع می شود که هرکسی پاسخگوی کار خود و مشکل بوجود آورده خود نباشد و دیگری را مسئول بداند یادآور شد: اگر هرکدام از ما کارمان را درست انجام بدهیم قطعًا خروجی های کارهای ما محکم تر خواهد شد.
میرغضنفری افزود:در یک زندگی شخصی هم اگرتمام افراد خانواده وظیفه شخصی شان را درست انجام دهند بخشی از آسیب هایی که هریک در زندگی فردی داریم حل خواهد شد و همین که هرکدام از ما نتوانستیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم جامعه نیز دچار مشکل خواهد شد.
وی صداقت با مردم را یکی از رازهای موفقیت مدیران برشمرد و افزود در گام نخست سعی کردیم صداقت در رفتار وگفتار داشته باشیم تا خروجی تمام تلاشهایمان خدمت صادقانه و انجام امور مردم باشد چرا که شاید اگر صداقت پیشه کنیم می توانیم هیچ وقت متضرر نخواهیم شد.
فرماندار رودبار با تقدیر از فرساد موسوی  بخشدار مرکزی برای تدارک نشست با جوانان روستاهای بخش مرکزی افزود: همراه جوانان هستم و برای انجام مطالبات و خواسته هایشان از تمام ظرفیت ها استفاده می کنم خصوصًا دهیاران جوانی که در عرصه خدمت دستشان خالیست و محدودیت های جدی دارند اما بعضًا کارهای خوب وبزرگی انجام می دهند و نسبت به روستاهای خود تعصب کار و خدمت دارند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا