آخرین خبرها

وزیر آموزش و پرورش: در چابهار کلاس‌های درسی وجود دارد با ۷۰ دانش‌آموز

وزیر آموزش و پرورش: در چابهار کلاس‌های درسی وجود دارد با ۷۰ دانش‌آموز

استان‌ها > سیستان و بلوچستان – وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲۵ میلیون خانواده و بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز در کشور به طور مستقیم با آموزش و پرورش سروکار دارند که این خانواده بزرگ نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه هیاتی صبح امروز دوشنبه وارد فرودگاه کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان شد و در این سفر چندین طرح عمرانی و آموزشی را افتتاح و کلنگ زنی کرد و دیدارهای مختلفی با فرهنگیان چابهار داشت.

او در جمع فرهنگیان چابهار گفت: برای شنیدن مشکلات باید ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی داشته باشیم تا برای حل آنان چاره جویی کرد. برای شنیدن صدای معلمان و پیگیری مسائل و مشکلات مختلف آموزشی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کردم.

بطحایی گفت: ارتقای تخصص معلمان، جلب مشارکت و تعریف منابع برای مدرسه، افزایش اختیارات مدارس و تقویت نظام کنترل کیفیت از برنامه های مختلف و مهم وزارت آموزش و پرورش است.

او گفت: مشکلات فرهنگیان و حوزه آموزش و پرورش خیلی زیاد است و در کوتاه مدت نمی شود همه آنها را حل کرد.معلمان امروز به خوبی مشکلات آموزشی سیستان و بلوچستان را مطرح کردند که برای حل آنها تلاش خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان چابهاری در کلاس های درس با تعداد زیادی دانش آموز که در برخی مواقع به ۷۰ نفر می رسد تدریس می کنند پس نباید انتظار داشت کیفیت آموزشی با این شرایط در حد استاندارد باشد.

۴۷۴۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا