آخرین خبرها

تردد شهروندان در سطح شهر روان است

استان‌ها > اردبیل – معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت : با توجه به بارش سنگین برف طی دو روز اخیر و با تلاش به موقع عوامل خدمات شهری با برف روبی های صورت گرفته، تردد شهروندان در سطح شهر روان و عادی است و هیچ گونه مشکلی از لحاظ ترافیک و تردد نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهرام لازمی زارع تصریح کرد: نیروهای خدمات رسانی و اکیپ های کمک رسانی که با تاکید شهردار اردبیل از ۲۴ ساعت قبل از شروع بارش برف در سطح شهر به حالت آماده باش بودند و قسمت اعظم پرسنل، نیروهای خدماتی و ماشین آلات سنگین برای ارایه خدمات در سطح شهر فعال شدند.

وی با اشاره به این که تا به این لحظه معابر سطح شهر بازگشایی شده است گفت: اقدام به جمع آوری برف ها نیز از امشب شروع خواهد شد و توسط کامیون ها به محل های تعیین شده حمل می شوند.

لازمی زارع تاکید کرد بیش از ۸۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی شامل گریدر، کمپرسی، مینی لودر، خاور و … توسط نیروهای شهرداری به کار گرفته شده و به دلیل سنگینی برف تعداد ماشین آلات در حال افزایش است .

معاون خدمات شهری ضمن قدردانی از اکیپ خدمات رسانی مناطق ۴ گانه شهرداری اردبیل گفت: مدیران، رانندگان و کارگران بصورت شبانه روزی فعال هستند و بازگشایی مسیرهای فرعی در راستای جلب رضایت شهروندان همچنان ادامه دارد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا