استان هااسلایدرفوری

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان: افزایش قیمت ها به بهانه بارش برف غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: افزایش قیمت کالاها و محصولات به بهانه بارش برف غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش تدبیرشرق، رضا قشلاقی روز شنبه در گفت و گویی افزود: بنا به اظهار مسئولان دستگاه های تنظیم بازار از جمله سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت؛ مایحتاج شهروندان به میزان کافی تامین و ذخیره سازی شده از این رو ، هرگونه افزایش قیمتی که مصوب نباشد، در این روزها غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بارش برف دراستان تا روز دوشنبه پیش بینی شده، توصیه می شود شهروندان در این روزها بیشتر از نیازشان خرید نکنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه های ۱۲۴ ، ۱۳۵ و شماره ۳۳۳۶۵۵۴۸ تماس بگیرند.

بارش برف در ارتفاعات از پنجشنبه شب گذشته اغاز شده همچنان ادامه دارد؛ براساس پیش بینی هواشناسی در نواحی جلگه ای از شنبه شب تا صبح دوشنبه شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و بتدریج بارش برف مهیاست.
همچنین بنا به پیش بینی هواشناسی؛ بارش برف و باران از یکشنبه غروب کاهش می یابد و در نواحی غربی استان قطع بارندگی و کاهش ابر خواهیم داشت اما در نواحی مرکزی و شرقی شاهد تداوم بارش ولی با شدتی کمتر خواهیم بود و بتدریج از دوشنبه، این توده هوا از شرق استان خارج می شود.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا