آخرین خبرهااستان هااسلایدر

سپاه قدس گیلان آماده مقابله با بحران ناشی از برف سنگین است

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ علی توشه صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گیلان در رشت اظهار داشت: جلساتی تحت عنوان “ستاد مدیریت بحران” به‌دلیل اهمیت این موضوع در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در زمان بروز بحران‌های احتمالی در اختیار مردم هستند عنوان داشت: تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان گیلان آماده ارائه خدماتی مانند برف‌روبی در راستای خدمات‌رسانی به مردم هستند.

توشه با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی متعدد در سطح استان گیلان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی توسط سپاه قدس گیلان تشکیل شده است و می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای کمک‌رسانی به سایر دستگاه‌ها در زمان بروز بحران استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه آمادگی کامل برای همکاری در راستای مقابله با بحران برف پیش‌بینی شده را دارد ابراز داشت: تمامی خودروهای عملیاتی و کادر سپاه آماده هستند تا در کنار بسیج اقداماتی نظیر بازگشایی معابر روستایی را در زمان بروز بحران انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج همواره در زمان بروز بحران‌هایی مانند بارش برف سنگین آماده خدمت‌رسانی بوده است تصریح کرد: اقدامات بسیج در زمان بروز بحران اقدامی ارزشمند است و در حال حاضر نیز آمادگی مقابله با بحران‌های زمستانی وجود دارد

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا