تدبیر ورزشی

طارمی: آماده شروع قوی با الغرافه هستم

طارمی در الغرافه

مهاجم ایرانی الغرافه آماده شروعی قدرتمندانه با این تیم در لیگ ستارگان قطر است.

به گزارش تدبیرشرق و به نقل از الکاس، سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد مجوز بازی مهدی طارمی صادر شد و این بازیکن می‌تواند الغرافه را در دیدارهای بعدی همراهی کند.

دیدار بعدی الغرافه بسیار سخت و حساس خواهد بود. آنها باید برابر السد تیم دوم جدول رده‌بندی به میدان بروند و طارمی باید در نخستین تجربه خود برابر مرتضی پورعلی‌گنجی دوست صمیمی و هم بازی‌اش در تیم ملی به میدان برود.

طارمی قبل از دیدار گفت: آماده شروع قوی با الغرافه هستم و در نخستین دیدار خود برابر السد به میدان می‌رویم. نهایت تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا شروعی خوب داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که چرا الغرافه را انتخاب کرد؟ گفت: من چیزهای زیادی از لیگ قطر شنیده بودم. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی من را به حضور در لیگ  قطر تشویق کردند. همچنین سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی به من مشورت دادند و نگاه آنها هم مثبت بود.

طارمی درباره هم‌بازی شدن با اسنایدر هم گفت: اسنایدر بازیکنی خوب و باتجربه است. در توانایی‌های این بازیکن شکی وجود ندارد. او در تیم‌های آژاکس، اینتر و رئال مادرید بازی کرده است و افتخارات زیادی به دست آورده است. من به سبک بازی او علاقه دارم. بدون شک حضور او برای الغرافه و لیگ قطر مفید خواهد بود.

مهاجم ایرانی الغرافه همچنین گفت: این‌جا آمده‌ام تا در هر دیداری که به میدان می‌روم به پیروزی برسم. برای کسب جام به الغرافه آمده‌ام و امیدوارم به این هدف برسم. به هواداران می‌گویم که برای موفقیت نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت.

او در پایان درباره حضور در جام جهانی با ایران اظهار کرد: امیدواریم که به دور بعد راه پیدا کنیم. در گروه سختی قرار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا، الغرافه نیم فصل دوم را با جذب بازیکنی بزرگ چون وسلی اسنایدر خوب آغاز کرده و در هر دو دیدارش به پیروزی رسیده است. آنها امیدوار هستند که السد را هم شکست دهند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا