استان هاسیاسی

سرپرست فرمانداری رشت: کارگزاران دولت باید به وظایف خود واقف باشند/ برای توسعه صرفا نباید به منابع دولتی متکی باشیم

سرپرست فرماندار رشت

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه ما به عنوان کارگزاران دولت باید به وظایف خود واقف باشیم، گفت: هر حرکتی که در شهر یا روستا انجام می شود با هدف ارتقای سطح زندگی و رفاه اجتماعی افراد است.

به گزارش تدبیرشرق، مهندس سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت امروز(۳۰ دی) در جلسه ستاد برنامه های احیا، بازسازی و نوسازی شهری شهرستان رشت که در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه توسعه باید همه جانبه باشد، گفت: توسعه را نباید تک بعدی نگاه کرد.

وی با تاکید بر حفظ هویت ها در بافت استان، اظهار کرد: اما در صورت نیاز به تحول نیز باید تغییرات لازم اعمال شود چرا که هر حرکتی که در شهر یا روستا انجام می شود با هدف ارتقای سطح زندگی و رفاه اجتماعی افراد است.

احمدی، بازآفرینی را موجب حل مشکلات شهری دانست و ادامه داد: بازآفرینی، توسعه همه جانبه را در پی دارد از این رو برای بهبود ساختار شهری و بازآفرینی باید از نظر کارشناسان و ظرفیت نخبگان دانشگاهی بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه ستاد احیا، بازسازی و نوسازی شهری از پنج کمیته تخصصی میراث فرهنگی، فرهنگ و سلامت، مشارکت مردمی، حقوقی برای مقابله با گسترش حاشیه نشینی و کمیته تامین منابع مالی و درآمدها تشکیل شده است، تصریح کرد: همه ما به عنوان کارگزاران دولت باید به وظایف خود واقف باشیم.

در ادامه مسعود نصرتی‌، شهردار رشت با بیان اینکه امور محوله سند بازآفرینی شهری به دبیرخانه بازآفرینی در حال پیگیری و انجام است، گفت: تعدادی پروژه به صورت مشارکتی و ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیز توسط راه و شهرسازی تدوین شده است و برای بازآفرینی سال ۹۷ که پارک ۴۵۰ هکتاری لاکانو پارک باغ ژاپنی ها از مهم ترین آنها است، علاوه بر منابع مذکور، منابع داخلی هم نظرگرفته ایم.

وی اذعان کرد: برای توسعه صرفا نباید به منابع دولتی متکی باشیم.

/ شبستان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا