آخرین خبرها

فرماندار : فصل جدیدی در توسعه آستارا آغاز می کنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان و فعالان ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی در آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: مردم برنامه ها و شعارهای نامزدهای ریاست جمهوری را به دقت بررسی کردند و نگاه برنامه محور دکتر روحانی، مورد توجه اقشار مردم قرار گرفت.
وی با تبریک انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران اسلامی اظهار کرد: رفتار و منش دولت یازدهم در شهرستان آستارا ، با خیر و برکت و مشارکت بیشتری در دولت دوازدهم دنبال خواهد شد و همه فعالان حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید مشارکت و همکاری داشته باشند.
رنجکش افزود: اگرچه ستادهای مختلفی در حمایت از دکتر روحانی در آستارا وجود داشت، اما فصل مشترک همه آنها انتقال درست نگاه دولت روحانی به مردم بود و باعث پیروزی بزرگ ملت ایران شد.
رنجکش اظهار کرد: باید از ظرفیت تولید شده در مسیر برنامه ریزی برای توسعه کشور، استان و آستارا استفاده کنیم و با ایجاد فضای رقابت در اندیشه توسعه ایران اسلامی باشیم.
وی گفت: مردم به نگاه رئیس جمهوری و برنامه های ایشان رای دادند، پس باید با اتحاد و انسجام بیشتر به دنبال تداوم و بهره گیری از ظرفیت تولید شده این نگاه برای توسعه شهرستان آستارا باشیم.
فرهاد مسعود پی رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام روحانی در آستارا نیز در این نشست این انتخاب را جشن بزرگ ملی خواند و گفت: در شهری زندگی می کنیم که مردم آن از دیرباز از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و مردم این منطقه با آگاهی دست به انتخاب زدند و این مشارکت صد درصدی را ایجاد کردند.
مهدی دستبوس رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در بخش لوندویل آستارا نیز اظهار داشت: مردم با نه گفتن به افزایش چند برابری یارانه ها، نشان دادند از هوشمندی و درایت برخوردارند.
ایراندخت رستم نژاد رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام روحانی در آستارا نیز گفت: باید وحدت و انسجام داشته باشیم تا روزهای سخت گذشته تکرار نشود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان مشارکت صددرصدی خود را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا