آخرین خبرها

یکپارچه سازی اکران ها در مناسبتها رویکرد اصلی سازمان است

عطایی مطرح کرد:

یکپارچه سازی اکران ها در مناسبتها رویکرد اصلی سازمان است

استان‌ها > البرز – سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، یکپارچه سازی اکران های شهری در مناسبت ها را رویکرد اصلی سازمان بیان کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز حسین عطایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در جلسه مشترکی که بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی شهرداری کرج با سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد، حضور یافت و با تاکید بر حذف آلودگی و زوائد بصری شهر اظهار داشت: با یکپارچه سازی و مدیریت ساماندهی سازه های تبلیغاتی آرامش روحی و روانی شهروندان فراهم خواهد شد.
عطایی با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد هماهنگی برنامه دهه فجر گفت: با ایجاد طرح یکسان سازی در شهر و با همدلی و هماهنگی بین نهاد های فرهنگی می توان در خصوص مقدمات استقبال از ایام با شکوه دهه فجر به بهترین نحو برنامه ریزی و به هدف نهایی در خصوص رضایتمندی شهروندان و تاثیر گذاری بر روی آنها در این زمینه رسید.
این مسئول به حذف سازه های تبلیغاتی از سوی سازمان اشاره کرد و اذعان داشت: با مدیریت جایگزینی بنرهای فرهنگی به جای سازه های تبلیغاتی نیز می توان تا حدی آرامش را در بین شهروندان ایجاد کرد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا