بین الملل

ترامپ استراتژیست سابق خود را “سگ” خواند!

ترامپ استراتژیست سابق خود را "سگ" خواند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مجددا استیو بنن،‌ استراتژیست ارشد سابقش و مایکل وولف، نویسنده کتاب افشاگرانه جنجالی علیه دولت خود را مورد حمله قرار داد.

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از پایگاه اینترنتی گلوبال نیوز، دونالد ترامپ در جدیدترین توئیت‌هایش به استیو بنن، هم‌پیمان سابق خود و دشمن فعلی‌اش حمله کرده و او را متهم کرد به اینکه بعد از اخراج شدن از سمت استراتژیست ارشد کاخ سفید برای بازپس‌گرفتن شغلش گریه و التماس می‌کرده است.

ترامپ در این توئیت نوشت: حالا همه استیو شلخته را مثل یک سگ به حال خود رها کردند، چقدر بد!

ترامپ در عین حال وولف را نیز از حملاتش بی نصیب نگذاشت و او را یک “بازنده کامل” خواند.

به گفته ترامپ، وولف در این کتاب داستان‌هایی را با استفاده از “استیو بنن شلخته” سرهم کرده تا بتواند آن را هرچه بیشتر بفروشد.

ترامپ در توئیتش گفت: مایکل وولف یک بازنده کامل است که داستانهایی را سر هم کرده تا کتاب واقعا حوصله سربر و به دور از واقعیت خود را به فروش برساند. او از استیو بنن شلخته که موقع اخراج شدن برای بازگشت به شغلش گریه و التماس می کرد استفاده کرده است.

گزارش شد که قبل از انتشار این کتاب ترامپ تلاش کرده جلوی آن را بگیرد اما سرانجام روز جمعه این کتاب رسما منتشر شد و براساس آخرین گزارش‌ها فروش آن در وب‌سایت آمازون سر به فلک گذاشته است.

وولف اظهار داشته که برای نوشتن این کتاب انبوهی از مصاحبه‌ها و اسناد و مدارک را گردآوری و حتی سه ساعت را نیز صرف خود ترامپ کرده است.

دو روز پیش از انتشار این کتاب ترامپ علناً از خصومتش با بنن پرده برداشت.

در کتاب وولف نقل قولی از بنن مطرح شده مبنی بر اینکه پسر و داماد ترامپ یک نشست “خائنانه” با روس‌ها داشتند.

ترامپ روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: هنگامی که بنن اخراج شد نه فقط شغلش را بلکه عقلش را از دست داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا