آخرین خبرها

همایش سلامت زنان، سلامت نسل ها در شوش برگزار شد

همایش سلامت زنان، سلامت نسل ها در شوش برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین؛ خانم لویمی مدیر کمیته پزشکی موسسه ریحانه و دبیر اجرایی همایش شایع ترین سرطان در بین زنان ایرانی را سرطان سینه اعلام و خاطرنشان کرد که این بیماری با آموزش ها و راه های بسیار ساده قابل پیشگیری و تشخیص است.

وی گفت: طبق آمارهای وزارت بهداشت، با غربالگری ۴۰ درصد مبتلایان به این بیماری کاهش می یابد.

همچنین وی اظهار داشت: بار مالی که از دوش خانواده های مبتلایان و نیز دولت بابت هزینه های درمان کاسته می شود بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درسال است که این هزینه می تواند صرف اشتعال زایی و ساخت مسکن و… برای جوانان شود.

خانم بروایه مدیر موسسه ی ریحانه ضمن صحبتهایی اعلام کرد این همایش هجدهمین همایش از سلسه همایش های سرطان سینه در اهواز و شهرستان ها بود که از ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ که ماه جهانی سرطان سینه است آغاز شده است.

وی گفت: این همایش ها تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت و ما در تلاش هستیم قطار سلامت را از تمام شهرستان های استان خوزستان عبور دهیم و همایش ها را برگزار کنیم. زیرا معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است.با درخواست فرماندار شوش مقرر گردید که همایش های پزشکی در شهرهای فتح المبین، الوان و شاوور برگزار شود.

این همایش با استقبال چشمگیر زنان خانه دار و شاغل شوش همراه شد و در پایان همایش فرماندار شوش با تقدیم لوح تقدیر از تیم برگزار کننده ی موسسه ی ریحانه قدردانی کرد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا