آخرین خبرهااستان هااسلایدر

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: شیطان‌های بزرگ و کوچک عامل ناآرامی‌ها هستند | محرومان نباید نادیده گرفته شوند

به گزارش تدبیرشرق، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امشب در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ناآرامی‌های ایجاد شده در روزهای اخیر اظهار کرد: ناآرامی‌های اخیر بدون تردید نشأت گرفته از شیطان‌های کوچک و بزرگ زمان ما است.

وی به اعلام دشمنان نظام مبنی بر اندازی جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان فضای مجازی را در اختیار شیطان‌های کوچک گذاشتند اما بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه راهپیمایی‌ها، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها موجب آگاهی مردم از ترفند دشمنان علیه نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: دشمن با توهین به مسؤولان به‌دنبال بی‌هویت کردن جامعه در فضای مجازی است.

آیت‌الله قربانی، نقش نیروهای بسیجی و حزب‌اللهی در آرام کردن جامعه را موثر خواند و بیان کرد: خانواده‌ها مواظب فرزندان خود در ناآرامی‌های ایجاد شده توسط دشمنان باشند.

وی در ادامه خواستار چاره‌اندیشی مسؤولان به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد اشتغال در جامعه شد و گفت: مسؤولان باید به فکر توسعه کشاورزی استان باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تولید سالانه ۷۳ هزار تن چای خشک در گذشته در کشور، یادآور شد: اکنون تولید چای خشک به ۲۰ هزار تن در سال کاهش پیدا کرده ضمن اینکه سالانه هشت هزار تن پیله خشک در استان تولید می‌شد و این رقم به ۴۰۰ تن رسیده است.

آیت‌الله قربانی، وجود فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی را از معضلات گیلان دانست و اظهار کرد: اشتغال منطقه‌ای باید در راستای اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی شود.

وی با تأکید براینکه محرومان و بیکاران جامعه نباید نادیده گرفته شوند، بیان کرد: دشمن معضل بیکاری را ابزاری برای ایجاد ناهنجاری در جامعه مد نظر قرار داده و باید این ابزار از دشمن گرفته شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا