آخرین خبرها

باشگاهی که در آستانه نابودی است

باشگاهی که در آستانه نابودی است

ورزش > لیگ برتر – تیم فوتبال صبای قم این روزها اوضاع مالی به شدت بدی دارد و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عدم حمایت مسئولان ورزش استان از تیم صبا موجب شده که تمام فشار این باشگاه سابق لیگ برتری بر دوش کادر فنی تیم باشد. ” محمدعلی فلاح دار ” که پس از ” هومن افاضلی” سکان هدایت صبا را برعهده گرفته ، باید تمام مشکلات این تیم را شخصاً حل کند.
فلاح دار سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت این تیم گفت: طبق برنامه تمرینات خود را انجام داده و خود را برای حضوری موفق در نیم فصل دوم رقابت های جام آزادگان آماده می کنیم، در وضعیت فعلی باشگاه که مشکلات مالی موجب اعتراض و نارضایتی بازیکنان شده ، ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و متمرکز کرده ذهن آنها برای انجام برنامه های تاکتیکی کار سختی است، اما با همکاری بازیکنان و کادر فنی، نگذاشته ایم که مشکلات و حواشی وارد تمرین شده و طبق جدول از پیش تعیین شده، جلسات تمرین برگزار می شود.
سرمربی صبای قم افزود: در حال حاضر که در نیم فصل رقابت ها هستیم و پنجره نقل و انتقالات نیم فصل هم باز شده، همین مشکلات مالی مانع شده که بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنیم و از طرفی تعدادی از بازیکنان خواهان جدایی هستند و این شرایط کار ما را برای ادامه مسابقات سخت تر می کند.
فلاح دار در مورد حضورش در تمرین و انجام تمام حرکات در کنار بازیکنان هم گفت: در حال حاضر تنها سلاحی که برای خروج از بحران داریم، دانش، تلاش و ایجاد انگیزه است. بازیکنان ما به انگیزه نیاز دارند تا از تمام پتانسیل فنی خود استفاده کنند، تمرین کردن من پا به پای بازیکنان انگیزه بیشتری در تیم تزریق می کند. دانش، رفاقت و تلاش، صبای قم را از بحران خارج خواهند کرد، در کنار تلاش و فعالیتی که بازیکنان و کادرفنی انجام می دهند، مسئولان ورزش استان هم باید به کمک این باشگاه بیایند. رها کردن این باشگاه کمکی به فوتبال قم نکرده و موجب نابودی آن خواهد شد.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا