آخرین خبرها

بخشدار: تبدیل بندر کیاشهر از بخش به شهرستان خواسته مردم است

بخشدار: تبدیل بندر کیاشهر از بخش به شهرستان خواسته مردم است

استان‌ها > گیلان – در جلسه‌ای که صبح روز دوشنبه با حضور کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور و استانداری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بخشدار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و بخش در بخشداری بندرکیاشهر برگزار شد مسئله شهرستان شدن بندر کیاشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بخشدار بندرکیاشهر دراین جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه اظهار داشت: جا دارد تا ابتدا از همه مسئولین به ویژه نماینده محترم شهرستان جناب دکتر قربانی و فرماندار محترم، مسئولین و کارشناسان مختلف استانداری و وزارت کشور و همه عزیزانی که گذشته تا امروز در این مسیر و تحقق آرزوی دیرینه مردم شریف بندر کیاشهر تلاش کردند تقدیر و تشکر کنیم.
حجت حاجی پور در ادامه سخنان خود گفت: مردم بندر کیاشهر همیشه به خوبی پای ارزش های نظام و دولت ایستادگی کردند و در همه عرصه های دینی و سیاسی حضور چشمگیر داشتند به ویژه در انتخابات امسال صد در صد مردم بندرکیاشهر در انتخابات مشارکت کرده و بیش از ۷۵ درصد با رای خود خواستار تداوم و استمرار تفکر و دولت تدبیر و امید شدند. و این نشان می دهد مردم پشتیبان نظام و دولت هستند و هم اکنون زمانی است که تمام بخش های حاکمیت باید تلاش کنند تا این خواسته به حق مردم تحقق یابد.
وی در ادامه به اختصار به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی بندرکیاشهر پرداخت و تصریح کرد: بندر کیاشهر با داشتن دو مرکز دهستان، ۳۳ روستا، ۲۷ دهیاری، ۱۱۰ عضو شورا و ۱۷۰ کیلومتر مربع وسعت، جمعیت تقریبی ۳۴ هزار نفر را در خود جای داده است.
حاجی پور گفت: در حوزه اقتصادی بخش بندرکیاشهر در بسیاری از عرصه های کشاورزی ، شیلات ، گردشگری و نیز با برخورداری از ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی و تالاب های متعدد و نخستین پارک ملی بوجاق که حقیقتا در سطح کشور بی نظیر است از ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: علی رغم همه توانمدی ها و پتانسیل ها و نعمت های خدادادی که گفته شد و تکمیل تر به صورت مکتوب هم ارایه شود ولیکن زخم های عدم توسعه یافتگی و عقب ماندگی در چهره شهر و بخش بندرکیاشهر نمایان است و مردم را بشدت می رنجاند.
بخشدار بندرکیاشهر سپس با بیان نقش دولت در توسعه همه جانبه، اظهار داشت: ما امروز به دنبال یافتن مقصر نیستیم بلکه امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران به ویژه نماینده محترم مجلس که انصافاً در این مدت پیگیری های خوب و مستمری داشتند و با حمایت های جناب فرماندار و امام جمعه محترم، اعضای محترم شورا و همه مسئولین و کارشناسان استانداری و وزارت کشور و علی الخصوص دولت تدبیر و امید این خواسته به حق مردم را تحقق بخشیم و با تبدیل بخش بندرکیاشهر به شهرستان انشاالله شاهد رشد و توسعه همه جانبه در بخش بندرکیاشهر باشیم.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا