آخرین خبرهااسلایدرخبر داغ

بمب افکن های رژیم صهیونیستی چندین بار غزه را بمباران کردند

به گزارش تدبیرشرق، شبکه خبری المیادین در همین رابطه اعلام کرد، این بمباران ها تلفات جانی در بر نداشت، اما خسارت های مالی زیادی برجای گذاشت.
منابع فلسطینی در همین حال اعلام کردند که جنگنده – بمب افکن های رژیم صهیونیستی از نوع اف 16 منطقه السودانیه در شمال غرب شهر غزه را بمباران کردند که خسارت هایی به منازل فلسطینیان در نزدیک این منطقه وارد شد.
بمب افکن های صهیونیستی همچنین سه موشک به منطقه الواحه در شمال غرب شهر غزه شلیک کردند که این منطقه به طور کامل ویران شد و خسارت های زیادی به دارایی های فلسطینیان نزدیک به محل اصابت موشک وارد گردید.
منطقه غرب شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه نیز با 5 موشک هدف بمب افکن های رژیم صهیونیستی قرار گرفت که این منطقه نیز کاملا ویران و دچار آتش سوزی شد و به منازل ساکنان نزدیک به منطقه مورد هدف نیز خسارت هایی وارد شد.
صدای چند انفجار نیز در منطقه استان الوسطی در نوار غزه شنیده شد که ناشی از بمباران این منطقه بود.
در همین حال قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز ماهیگیران فلسطینی را در موازات دریا در دو منطقه السودانیه و الواحه مورد هدف قرار دادند که خسارتی برجای نگذاشت ولی موجب شد که ماهیگیران فلسطینی منطقه دریایی را ترک کنند.
جنگنده – بمب افکن های رژیم صهیونیستی در تمامی آسمان نواز غزه در ارتفاعات پایین دیده می شوند و اقدام به شلیک بالن های حرارتی می کنند و این درحالی است که هواپیماهای شناسایی این رژیم در شبانه روز آسمان غزه را ترک نکرده اند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا